Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-17, 18:08
  #1
Medlem
Harikiriis avatar
Vilken är den Dummaste/Blandningen ni har gjort.
Motivera gärna varför det var det.
Citera
2007-10-17, 18:18
  #2
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Vilken är den Dummaste/Blandningen ni har gjort.
Motivera gärna varför det var det.

När man gör en tråd som denna brukar man inleda med en berättelse själv

Ont: Måste varit för mycke olika benzo så jag somnade och inte han njuta av ruset
Citera
2007-10-17, 18:20
  #3
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
När man gör en tråd som denna brukar man inleda med en berättelse själv

Ont: Måste varit för mycke olika benzo så jag somnade och inte han njuta av ruset


Jo vet men jag hade inge speciellt att beretta men hoppas det finns några som har roliga erfarenheter att bjuda på =P
Citera
2007-10-17, 19:31
  #4
Medlem
langaocbs avatar
10+ roppar (1mg) några sobbar (25mg) och en sjuttis sprit
Hade bara tänkt att ta ett par roppar och ett par supar och softa. Käkade upp allt benzo jag hade hemma . Stannade inomhus och gjorde inte direkt något skitdumt, men lägenheten var full av konstiga saker jag inte kunde förklara , en lufmadrass i bad-rummet bl.a.. Det dumma var att jag slösade bort benzo/sprit som hade räckt att softa hela veckan på. Hade ingen stadig tillgång på benz utan pillrena var lite en skänk från ovan .
Har nog någon annan story på lager.
Citera
2007-10-17, 19:34
  #5
Medlem
stilnoct och xanor ganska annorlunda upplevelse inte jätte bra men ändå.. annorlunda
Citera
2007-10-17, 19:35
  #6
Medlem
Arkomanns avatar
Öhm... 10 Sobril, 14 Imovane, ett sexpack folköl, två ampuller morfin och en flaska Fentanyl Adrenalin.

Lämnade huset med dörren på vid gavel, kanyler överallt, minns nästan ingenting...
Citera
2007-10-17, 19:53
  #7
Medlem
langaocbs avatar
Bästa blandningen

Bästa blandningen
3g cubensis, några pipor WW och ett par sobril och rohypnol.
Jättetrevlig svamptrip boostad av gräs, brukade alltid noja ur lite när jag landade förr men flöddret satt perfekt när världen började bli ful och äcklig
Tror det var min bästa drog-upplevelse.
Citera
2007-10-17, 21:09
  #8
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Öhm... 10 Sobril, 14 Imovane, ett sexpack folköl, två ampuller morfin och en flaska Fentanyl Adrenalin.

Lämnade huset med dörren på vid gavel, kanyler överallt, minns nästan ingenting...

Slösa så mkt gott för att tappa minnet :O
Citera
2007-10-18, 15:01
  #9
Medlem
Trollishs avatar
Alkohol stilnoct/flödder om jag kommer ihåg rätt var det alprazolam.
Minns en del dock ej allt men allafall gjorde inbrott på mitt dåvarande jobb torskade fick sparken.

Torskade bara för jag glömt bort vart jag ställt bilen så irrade runt och letade efter den.
Citera
2007-10-18, 15:11
  #10
Medlem
Resistances avatar
Blandade amfetamin, skunk (gräs), alkohol och extacy en kväll för några år sedan. Jag led inte av det men de i min närhet gjorde det. Jag var tydligen en helt annan människa - satt på sängkanten och klappade händer samtidgt som jag gungade fram och tillbaka. Jag minns dock inget av den kvällen.

En annan som jag minns är när jag som färsk hade druckit 7-9 öl och rökte en fet holk med Svart Afghan. Det var en obehaglig upplevelse. Spenderade kvällen och natten på en parkeringsplats. På parkeringsplatsen pratade jag med små varelser, sov och spydde om vartannat.
Citera
2007-10-18, 15:13
  #11
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Amfetamin, 1.5 liter vin och 25st stilnoct..
Citera
2007-10-18, 15:44
  #12
Medlem
Sharpnails avatar
5-10 starköl, 20 mg xanor, imovane, och metadon (jag minns inte varför men fått höra det av ett par vänner i efterhand)

-vaknade upp på iva i resperator med en gråtandes mor över mig.
skitskoj.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback