Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-26, 20:57
  #361
Medlem
Bästa blandningen är nog kokain o heroin tycker jag. Även den sämsta då jag nästan dog en gång fast då redan ätit ett gäng benzo. Saknar det ibland men var 10 år sedan sist
Citera
2023-01-13, 15:16
  #362
Medlem
Indos avatar
Jag tycker tjack, Oxy och Bra hasch är en förjävla fin kombo, Speciellt när man varit vaken i några dygn då slår brajjan precis där den ska.

/Indo
Citera
2023-02-01, 18:47
  #363
Medlem
Ja senast i helgen, Mirtazapin, kokain, dåligt Amfetamin och 12 50cl starköl, slutade på akuten, va ingen trevlig upplevelse
Citera
2023-03-28, 09:15
  #364
Medlem
Indos avatar
Amfetamin, Metamfetamin, Kokain, Oxycontin, Lyrica och en jävla massa CookieDough Kush var en bra blandning.

Vilken kväll det var asså 😌
Citera
2023-03-28, 14:47
  #365
Medlem
Lasselangfingers avatar
Okänd rc-bens (kan ha varit etizolam, fyrkantiga med brytskåra) ca 3 tabletter, 2-3 blåa och en 10mg stess någon bärs och sen fick min "vän" den geniala iden att åka och köpa 30st oxynorm 10mg.. efter första oxyn var det lugnt.

När jag kom hem till mig snortade jag en till oxy.
Jag kände direkt att det häääär är inte bra. Försökte ringa polaren som såklart inte svarade då han var upptagen med att nodda.. minns en stund av panikkänslor att nu dör jag nog. Vaknade sedan dagen därpå på mitt tangentbord i mindre chock. Usch. Pillertorskar är inga vänner!

Kul grej man inte gör 2 gånger!
Fridens
Citera
2023-12-19, 22:51
  #366
Medlem
knickarns avatar
för nån vecka sen tog ja o några polare reaper 350 mg ecstasy jag tog 2 st o de hände ingenting förens en timme in o fy fan va hårt den slog visste inte vad jag skulle jag skulle göra hadde läst på lite o det va precis som ja va nära på att över dosa mådde skit dåligt i 2 timmar men sen lungnade ner sej o har har tagit de ganska många gånger innan men den här gången jag har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv men iaf alla drog hem sen va det bara jag o min polare kvar så kom halveringstiden så tänkte vi att vi röker en gås innan vi sova så meckar vi en 0,4 kanske o går ut o suger i oss den sen när vi kommer in så får va massa energi så vi dunkan musik nån timme o har de kull lixom men sen somnar polaren så gick ja o pissa sen hör jag något men det va ju en psykos så klart….
det lät som ett ånglok körde igenom huvvet fick sån panik o hållde för öronen men det hjälpte ju inte hadde panik det va smärtsamt för öronen o satte i hörlurarna i bött o ja hörde det fortfarande men musiken övervann ljudet men skulle jag försöka sova o lägger ja mej ner o blundar o då såg jag en tunnel som var gjord av orm fjäll såg det ut som så öppna ja ögonen blev lite skraj det va ju lixom första gången jag hadde hallisar så blundar jag o kollar noga så är det ett band med cd skivor som åker runt i ett S och så försvann den o så kom det fram som tecknad tv program när jag blunda o så gick ja ut o skulle röka o då när ja reser mej upp ur sängen o öppnar ögonen så pulserar det ut mandala mönster i väggen i himmelen vart jag än tittar så ser jag mönster över allt. är det vanligt att det blir så när man blandar E och hasch.

någon som har vart med o liknade upplevelse, svara o skriv gärna är nyfiken tack o hej.
Citera
2024-01-14, 13:06
  #367
Medlem
DarthOlles avatar
Sex, poppers & chemsex.

Jag o bättre hälften brukar ibland skoja till det i sänghalmen med lite chemsex. Även poppers tycker vi om att ta. Alltsomallt en härlig upplevelse.
Nu till dilemmat.När man har droger i kroppen så biter inte poppers lika bra som utan droger. Ja, ganska självklart, man blir ju lite avtrubbad.

Vi brukar hålla oss till E, MDMA, 3-cmc. Även Ketamin kan förekomma. Och så poppers då.

Men, vad tycker eliten här på FB att är bästa drogkombon? Vid sex alltså...
__________________
Senast redigerad av DarthOlle 2024-01-14 kl. 13:20.
Citera
2024-01-14, 13:49
  #368
Medlem
fredrochas avatar
Tjack istället för Cmc:t. Så blir det djur-knull istället för modernistisk rc-petting! )
Citera
2024-01-14, 14:12
  #369
Medlem
DarthOlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrocha
Tjack istället för Cmc:t. Så blir det djur-knull istället för modernistisk rc-petting! )
Är lite rädd för tjack, sägs ju vara en fruktansvärd AT.
Citera
2024-01-14, 14:35
  #370
Medlem
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarthOlle
Är lite rädd för tjack, sägs ju vara en fruktansvärd AT.

Nja den kan vara jobbig, men man kan minska effekten genom att se till att äta, få i sig c-vitamin, dricka vatten och inte sitta uppe i flera dagar.

Man blir däremot så in i bomben kåt av det, t o m jag vill få kuk i mig om jag tar det
Citera
2024-01-19, 16:20
  #371
Medlem
tions avatar
Ketamin + DMT.

Woops!
Citera
2024-01-26, 10:52
  #372
Medlem
emmuuts avatar
Heroin + MDMA.

Det var helt fantastiskt. Jag hade rökt heroin under hela dagen och på kvällen bombade jag lite MDMA, när horse ruset hade klingat av en del. Jag kände fortfarande av heroinet men jag var inte direkt moffad.

Det slog på så jävla skönt. Tänk er ett vanligt MDMA rus men med ett otroligt lugn. Jag hade den där sköna känslan av att vara inlindad i bomull av jonket, samtidigt som jag hade euforin av MDMAt. Och ingen av drogerna slog ut varandra, dom mixades på ett perfekt sätt.

Rekommenderar denna blandning starkt. Men var inte för moffad, finns nog en chans att det kanske dödar MDMAt då.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback