Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-21, 21:22
Bannlyst
Såg precis ett reportage i Sportspegeln om vårt nya skid-ess Charlotte Kalla. Hon har ju på kort tid slagit sig in i världseliten, något som är väldigt ovanligt för en svensk skidåkartjej. Men inslaget avslöjade henne rejält. Hon hade massor med finnar i pannan och det är ju det första kännetecknet när det gäller doping. Så bli inte förvånade om det avslöjas inom kort att hon är dopad. Synd på en sån härlig tjej å andra sidan har hon ju redan visat att hon är lite småkorkad, då hon redan har låtit sig kulturberikas. Hennes kille heter ju Tiio Percival i förnamn.
Citera
2007-10-21, 23:01
Medlem
catamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Såg precis ett reportage i Sportspegeln om vårt nya skid-ess Charlotte Kalla. Hon har ju på kort tid slagit sig in i världseliten, något som är väldigt ovanligt för en svensk skidåkartjej. Men inslaget avslöjade henne rejält. Hon hade massor med finnar i pannan och det är ju det första kännetecknet när det gäller doping. Så bli inte förvånade om det avslöjas inom kort att hon är dopad. Synd på en sån härlig tjej å andra sidan har hon ju redan visat att hon är lite småkorkad, då hon redan har låtit sig kulturberikas. Hennes kille heter ju Tiio Percival i förnamn.

Nu blir jag riktigt orolig. Min dotter, 19 år, har också finnar i ansiktet! Hennes kille heter Jim, vilket låter väldigt suspekt, tycker jag.
Vad går min dotter på, tror ni?

edit: min dotter dansar ibland... kan ryssfemmor förbättra dansen? (det är gammeldans)
Citera
2007-10-22, 04:38
Medlem
Daevass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Nu blir jag riktigt orolig. Min dotter, 19 år, har också finnar i ansiktet! Hennes kille heter Jim, vilket låter väldigt suspekt, tycker jag.
Vad går min dotter på, tror ni?

edit: min dotter dansar ibland... kan ryssfemmor förbättra dansen? (det är gammeldans)
Fast nu är det väl så att hon har rätt många och stora finnar i ansiktet, dessutom är det väl inte helt vanligt att man dopar sig i skidbranchen. Särskilt inte om klarar sig så bra som Charlotte. Varifrån kommer man om man heter Tiio Percival? Finland?
Citera
2007-10-22, 07:51
Medlem
Låter otroligt att hon skulle dopat sig och i så fall inte blivit påkommen med tanke på framgångarna i JVM.
Citera
2007-10-22, 17:04
Medlem
Dopad å dopad, inte så noga. Blev lite sugen på henne iaf

Men är lite tveksamm, vi får vänta och se om hon kör på i backarna som Mygel.
Citera
2007-10-23, 16:35
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Om jag inte är helt ute och cyklar så är väl finnar följden av olika steroider, vilket man har störst nytta av i explosiva sporter som tyngdlyftning, baseball samt olika sprint- och kastgrenar inom friidrotten. Längdskidåkare sysslar ju snarare med bloddoping och epo som så vitt jag vet inte ger finnar som sideffekt.

Dessutom faller ju hela teorin på att det är Klevis som lanserat den.
Citera
2007-10-23, 21:22
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Jag har också finnar som poppar upp då och då och jag har sedan länge passerat tonåren. Och nej jag dopar mig inte.
Citera
2007-10-23, 21:25
Bannlyst
Jag tycker du ska göra en fältstudie och kolla om klittan har växt, att en ung tjej har finnar som hon inte har sminkat över är vad jag anser ett vattentätt bevis.
Citera
2007-10-23, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daevas
Fast nu är det väl så att hon har rätt många och stora finnar i ansiktet, dessutom är det väl inte helt vanligt att man dopar sig i skidbranchen. Särskilt inte om klarar sig så bra som Charlotte. Varifrån kommer man om man heter Tiio Percival? Finland?

Tiio är väl arabiskt. Skulle inte förvåna i alla fall.
Citera
2007-10-23, 22:15
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Tiio är väl arabiskt. Skulle inte förvåna i alla fall.

Är det denna killen så ser han ju väldigt arabisk ut; http://www.kuriren.nu/nyheter/artike...ticleID=451817
Citera
2007-10-24, 03:27
Medlem
Daevass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Är det denna killen så ser han ju väldigt arabisk ut; http://www.kuriren.nu/nyheter/artike...ticleID=451817
Jag skulle snarare säga Etiopien/Somalia Min finskteori stämmer nog trots allt.
Citera
2008-01-02, 16:29
Bannlyst
Hennes kille är iaf vit, och ser jävligt bögig ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in