• 1
  • 2
2007-10-22, 17:32
Medlem
Varför?
Citera
2007-10-22, 17:54
Medlem
blaus avatar
Det är en annan kultur med andra sexideal?
Citera
2007-10-22, 17:56
Medlem
sommarlovs avatar
I japansk porr, är inte rakat = barn, och behårning = vuxen?
Citera
2007-10-22, 18:44
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeM57
Varför?

Nu snackar du Japanskor antar jag. I Thailand där jag bedriver mina musexpeditioner är dom allra flesta damer rakade/välansade.
Citera
2007-10-22, 19:30
Medlem
Eastons avatar
Inte råd med rak hyvel?
Citera
2007-10-22, 20:46
Medlem
Celerons avatar
Ser att någon annan har gjort samma iakttagelse som jag funderat över.
Fitthåret är ju oftast inte ens "ansat" utan man ser en tydlig "buske".

Är förklaringen den som skrivits i ett inlägg tidigare i tråden eller finns det en annan/flera förklaringar ?.
Citera
2007-10-22, 20:46
Medlem
vessleäckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Inte råd med rak hyvel?

nej men med sne hyvel?
Citera
2007-10-22, 20:52
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Pedofilidealet kanske inte har gått lika jävla långt där borta? Det kanske är så enkelt att asiatiska män gillar kvinnor som ser ut som vuxna kvinnor?
Citera
2007-10-22, 23:42
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Pedofilidealet kanske inte har gått lika jävla långt där borta? Det kanske är så enkelt att asiatiska män gillar kvinnor som ser ut som vuxna kvinnor?

Du vet ju för tusan ingenting om Asien, så du bör ju inte uttala dig överhuvudtaget...
Jappar är helt otroligt intresserade av små oskuldsfulla flickor, och många siter som är på japanska skulle aldrig klara sig i väst pga att flickorna ser så förbannat unga ut.

Och vad tusan har ansning av könshår med ålder att göra?
Själv håller jag mig alltid välansad runt pungen och det var länge sedan jag var ung.
Citera
2007-10-22, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av contreras
Du vet ju för tusan ingenting om Asien, så du bör ju inte uttala dig överhuvudtaget...
Jappar är helt otroligt intresserade av små oskuldsfulla flickor, och många siter som är på japanska skulle aldrig klara sig i väst pga att flickorna ser så förbannat unga ut.

Det är ändå en viss skillnad...

Könshåret markerar att det faktiskt är en riktig fullblodskvinna det handlar om - då känns det mycket sundare att se henne posera i oskuldsfulla póser. Det kan uppstå en angenäm kontrast som ändå inte sänder peddovibbar.

Däremot känns det bara fel när man ser en tjej raka bort mushåret och sedan göra allt hon kan för att låtsas vara minderårig. Hur kan det tolkas på annat sätt än att mottagaren tänder på flickor mer än på kvinnor?
Citera
2007-10-23, 00:11
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vessleäckel
nej men med sne hyvel?

hahah, tänkte precis dra till med samma. : >

Och för att svara på frågan tror jag att det beror på andra ideal, angående sexkultur etc.
Citera
2007-10-23, 00:53
Medlem
GraNiT3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
Det är ändå en viss skillnad...

Könshåret markerar att det faktiskt är en riktig fullblodskvinna det handlar om - då känns det mycket sundare att se henne posera i oskuldsfulla póser. Det kan uppstå en angenäm kontrast som ändå inte sänder peddovibbar.

Däremot känns det bara fel när man ser en tjej raka bort mushåret och sedan göra allt hon kan för att låtsas vara minderårig. Hur kan det tolkas på annat sätt än att mottagaren tänder på flickor mer än på kvinnor?

Jag förstår poängen här . men...

Du säger att könshåret markerar en riktig vuxen fullblodskvinna. sen när blev barn i åldern 12-13 sedda som vuxna ? Det jag vill säga är att kvinnor utvecklas juh snabbare en män. dvs flickor får oftast könshår mellan 12-14 år
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in