Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-10-24, 21:22
Medlem
Truxas avatar
Jag kom att tänka på en fullblodsmytoman som jag hade som chef en gång...
Fullständigt rubbad, nu när man ser tillbaka på det.

Här är en meritlista som han skulle komma långt med:
1. Fiskare
2. Rörläggare
3. Licenssvetsare
4. Styrman på Oljetanker
5. Befälhavare på fraktfartyg
6. Ordningsvakt (med hund)
7. Livvakt (frilans)
8. FN-soldat
9. Svartbälte i Karate
10. Svartbälte i Judo
11. Platschef på större byggen
12. Driftansvarig på friskvårdsanläggning modell större
13. Ospecificerad topptjänst på ett större företag
14. Bandet på Volvo
15. Chefsbefattning på ett av dom större bostadsbolagen
16. Någon sorts tränarlicens, för att träna simmare inför olympiader
17. Eget företag i filmbranchen
18. Eget företag i servicebranchen
19. Utvecklat instrument för hjärnkirurgi
20. Varit ledare för en "dödsskvadron" i det militära...
21.Och nu en specialare: Uttagen till OS -68 i tiokamp.
22. En specialare till: Europarekord i löpning
23. Det som vi faktiskt vet att han jobbade med.
24. Läst en hel del på Chalmers. Ett antal examen... (heter det så?)
25. Lärare på Chalmers
Jag kan ha glömt någonting, men detta har han hävdat på fullt allvar.
Fast inte samtidigt.

Vad tror ni?
Citera
2005-10-24, 21:32
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
4. Styrman på Oljetanker
19. Utvecklat instrument för hjärnkirurgi
21.Och nu en specialare: Uttagen till OS -68 i tiokamp.

Det är komiskt uppenbart att vissa helt saknar ett observerande jag.

Han trodde säkert på det själv, jag har en gång för länge sedan haft en mytoman i min bekantskapskrets och jag är övertygad om att han faktiskt trodde på all skit han berättade. Jävla störig typ.
Citera
2005-10-24, 21:45
Moderator
Sun Rulers avatar
Stötte på ett gammalt ex relativt nyligen. Att hon hyser inga betänkligheter beträffande att ljuga, visste jag sedan tidigare. Vi småpratade lite och hon berättade bl.a. att hon jobbar extra på en shellmack jag brukade ofta tanka på och även hyra en del filmer.

Först berättar hon att hon kollat upp vilka filmer jag hyrt och vart jag bor för skojs skulle men efter en liten stund säger hon; Har du krockat med någon av våra hyrbilar eller släp? Eller har du missat några betalningar för du är i vårt register över folk som inte får hyra längre. Dum som jag var blev jag skrämd, vad har jag tabbat mig med nu tänkte jag. Häromdagen skulle jag hyra ett släp på samma mack och passade samtidigt på att fråga om jag fanns med i någon form av register och om det fanns någon form av anmärkning på mig. Mackbiträdet kände igen mig då vi hyser samma intresse för Volvos. Så han kollade upp mig och det var inga problem alls.

Jag blev irriterad och smsade mitt ex och frågade henne varför hon ljög om det, hennes respons var; En kul grej bara, ville se hur du reagerade...
Citera
2005-10-24, 23:17
Medlem
rebbans avatar
Det värsta är att han säkert tror på det själv..
Men jag tycker att han låter som en normal Fb-medlem.
Citera
2005-10-24, 23:18
Medlem
Heinzes avatar
Tja, du har ju Mullenö.
Citera
2005-10-25, 02:01
Medlem
Wifebeaters avatar
Har stött på ett antal mytomaner i mina dar. De flesta är rätt alkade. En av de mest intressanta var en kompis morsa i gymnasiet. Hon hävdade en gång att hon legat med "en i Beatles". När jag frågade vem av dem sa hon: "eh... nä det minns jag inte". Hon var ett riktigt nut case. Trodde alltid att folk skulle mörda henne, att KGB eller maffian ville tysta henne. Hon gick alltid omkring med håret i papiljotter och pratade för sig själv när hon trodde ingen såg.
Citera
2005-10-25, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wifebeater
Hon gick alltid omkring med håret i papiljotter och pratade för sig själv när hon trodde ingen såg.
Horror!

En kille i gymnasiet hävadade friskt detta ungefär ;att en annan kille i vår klass käkade p piller och aldrig sket utan spydde upp bajset en gång om året...har svårt att förstå att han faktiskt trodde någon skulle tro honom.... Sen snackade han mest om fiktiva mopeder som aldrig fanns...
Skitskum påg det där.
Citera
2005-10-25, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Tja, du har ju Mullenö.
Vet hut jag är absolut inte mytoman.
Citera
2005-10-25, 06:57
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Stötte på ett gammalt ex relativt nyligen. Att hon hyser inga betänkligheter beträffande att ljuga, visste jag sedan tidigare. Vi småpratade lite och hon berättade bl.a. att hon jobbar extra på en shellmack jag brukade ofta tanka på och även hyra en del filmer.

Först berättar hon att hon kollat upp vilka filmer jag hyrt och vart jag bor för skojs skulle men efter en liten stund säger hon; Har du krockat med någon av våra hyrbilar eller släp? Eller har du missat några betalningar för du är i vårt register över folk som inte får hyra längre. Dum som jag var blev jag skrämd, vad har jag tabbat mig med nu tänkte jag. Häromdagen skulle jag hyra ett släp på samma mack och passade samtidigt på att fråga om jag fanns med i någon form av register och om det fanns någon form av anmärkning på mig. Mackbiträdet kände igen mig då vi hyser samma intresse för Volvos. Så han kollade upp mig och det var inga problem alls.

Jag blev irriterad och smsade mitt ex och frågade henne varför hon ljög om det, hennes respons var; En kul grej bara, ville se hur du reagerade...

Och med detta vill du ha sagt vad?
Citera
2005-10-25, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler

Du har nog missuppfattat ordet mytoman.
Annars var du duktig på att skriva en jävla massa om ingenting.
Citera
2005-10-25, 11:19
Medlem
Foffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Vet hut jag är absolut inte mytoman.

Inte?
Citera
2005-10-25, 11:21
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bad Mongo
Du har nog missuppfattat ordet mytoman.
Annars var du duktig på att skriva en jävla massa om ingenting.

Alltid något

Nja, hon är mytoman och jag drog bara ett exempel. Hon levererar lögner på löpande band...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in