Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-20, 16:07
Medlem
kornizs avatar
Jag hade höga förväntningar men usch säger jag! Värdelöst.

Vilka spel tycker ni är bäst i genren turordningsbaserade strategispel med "ta över världen"-feeling?
Citera
2008-01-23, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korniz
Jag hade höga förväntningar men usch säger jag! Värdelöst.

Vilka spel tycker ni är bäst i genren turordningsbaserade strategispel med "ta över världen"-feeling?
<OffT>
Civilization Warlords. Helt klart. Sjukt roligt när man väl kommit igång och krigar på flera fronter. Taktik på hög nivå.
</OffT>

Någon som är på att ta en match Empire EarthII över Hamachi någon gång snart?
Citera
2008-01-23, 17:58
Medlem
kornizs avatar
Jag fick inte Civ 4an att funka på min maskin med Vista, va nån vajsing där...
Citera
2008-01-23, 18:12
Medlem
Det här spelet sabbade ju hela Empire Earth-serien.
Allting har ju simplifierats till ingenting.
Citera
2008-01-25, 11:53
Medlem
Någon som är på en match över Hamachi senare idag?

Empire Earth II dårå..
Citera
2008-02-06, 22:11
Medlem
problem

jag har problem med empire earth 3. när jag ska starta spelet så kommer det upp en ruta där det står: Det går inte att hitta procedurstartadressen _BinkCopyToBufferRect@44 i DLL-filen binkw32.dll.

jag kör XP 64, kan det ha något med det att göra? går det att göra någonting åt detta?
Citera
2009-12-25, 16:54
Medlem
Empire Earth 3 med Windows 7

Bump.

Hej fick en släng av datorspelsabstinens så här i Julstressen och tänkte då köra Empire earth 3. Det lilla problemet som uppstod var då att den tydligen inte gillar mitt operativsystem (Windows 7) utan jag får upp felmeddelandet:

Versionen av den här filen är inte kompatibel med Windows-versionen du kör..........Kontakta sedan programutgivaren.

Har själv konstaterat att det är på grund av att spelet ej är kompatibelt med Windows 7 men undrar då om det finns något som gör att man kan kringgå detta med något lämpligt program eller dylikt ?
Tack för svar
/Westrock
Citera
2009-12-26, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westrock
Bump.

Hej fick en släng av datorspelsabstinens så här i Julstressen och tänkte då köra Empire earth 3. Det lilla problemet som uppstod var då att den tydligen inte gillar mitt operativsystem (Windows 7) utan jag får upp felmeddelandet:

Versionen av den här filen är inte kompatibel med Windows-versionen du kör..........Kontakta sedan programutgivaren.

Har själv konstaterat att det är på grund av att spelet ej är kompatibelt med Windows 7 men undrar då om det finns något som gör att man kan kringgå detta med något lämpligt program eller dylikt ?
Tack för svar
/Westrock
lyckades med en annan version
Citera
2009-12-27, 17:43
Medlem
Evilone666s avatar
EE III den sämta i hela serien, ettan var grymast, tvåan var så där.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in