Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-11-08, 22:02
Medlem
Power_s avatar
Empire Earth III kom idag.. någon som testat? håller på och installera det as we speak.. hoppas på de är lika bra som det ser ut..
Citera
2007-11-08, 22:11
Medlem
lordos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Power_
Empire Earth III kom idag.. någon som testat? håller på och installera det as we speak.. hoppas på de är lika bra som det ser ut..

Va!? Vad säger du människa? Varför har inte detta uppmärksammats mer av PcGamer till exempel?

Jag hade absolut ingen aning att ens en trea varit planerad...

EDIT: Eller jo, såg ju en hel sida reklam i senaste PCG. Bara reklam dock...
Citera
2007-11-08, 22:14
Medlem
Cocaine Cowboys avatar
Shit, jag har inte hört en knyst om detta! ska kolla upp
Citera
2007-11-08, 22:15
Medlem
Hardtails avatar
Såg det på Torrentleech, men trodde redan att ämnet var vida diskuterat här på FB. Någon som testat?
Citera
2007-11-08, 22:35
Medlem
tpotss avatar
Testade det nyss, men var inte särskilt förtjust i det. Fult som satan är det i alla fall. Spelmekaniken känns mycket mer som ettan, och det är bra. Men World Domination-läget har jag inte hunnit testa än. Har ju kommit en 1.1-patch också, och det bådar ju inte gott för den ursprungliga stabiliteten.
Citera
2007-11-08, 22:41
Medlem
Power_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordo
Va!? Vad säger du människa? Varför har inte detta uppmärksammats mer av PcGamer till exempel?

Citat:
Ursprungligen postat av tpots
Har ju kommit en 1.1-patch också, och det bådar ju inte gott för den ursprungliga stabiliteten.

var då inte vilken patch som helst 341 mb stor
Citera
2007-11-08, 22:51
Medlem
Fina Gubbens avatar
Inte heller hört något.

Men eftersom Empire Earth är ett av mina favoritspel (köpte det till och med), så ska jag ge EE3 en chans och ladda ner det.

Någon som testat det än?
Citera
2007-11-08, 23:45
Bannlyst
Låter ju hur fett som helst! EE är grymt
Citera
2007-11-09, 00:55
Medlem
Power_s avatar
WOW säger jag bara.. spelmotorn dom använder måste vara 5 år gammal eller nåt.. trodde de skulle vara lite some AoE 3 men nej usch vad dåligt.. om jag köpt spelet för 500 kr skulle jag skjuta mej själv.. ingen höjdare med andra ord..
Citera
2007-11-09, 01:36
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Power_
WOW säger jag bara.. spelmotorn dom använder måste vara 5 år gammal eller nåt.. trodde de skulle vara lite some AoE 3 men nej usch vad dåligt.. om jag köpt spelet för 500 kr skulle jag skjuta mej själv.. ingen höjdare med andra ord..
Det är känslan i spelet när alla grottmänniskor springer omkring och skriker dozzta, bulllyah. Grafik är inte allt i sådana här spel.
Citera
2007-11-09, 01:47
Bannlyst
Ettan vad grymt bra fast eftersom tvåan sög rejält så vågar jag inte hoppas på att 3an är särskilt bra heller.. men ska helt klart testas iaf.
Citera
2007-11-15, 21:37
Medlem
tpotss avatar
Sjukt krävande är det också, om man ska jämföra med hur för jävligt det ser ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in