Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 3
  • 4
2007-11-23, 21:16
Medlem
Panpots avatar
Hahahahaha
vilket spårat land!

hörde om en polares brorsa som blev erbjuden att skjuta en kossa ngnstans i kambodja, väldigt nära killing fields. En kille som var med på grejen och gjort lumpen i typ Schweiz kunde granatkastare och upptäckte att de hala kambodjanerna ställt om siktet för att kon är värd mer än skotten typ, så han sprängde kon på (som jag uppfattade det) 150 m avstånd. jag hade inte pallat o döda en ko på det sättet, men blev fett sugen på att dra en salva med en ak-47
Citera
2007-11-24, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panpot
Hahahahaha
vilket spårat land!

hörde om en polares brorsa som blev erbjuden att skjuta en kossa ngnstans i kambodja, väldigt nära killing fields....

Raketgeväret och kossan är lite av en urban legend, fast efter att ha varit där så tvivlar jag inte på att det hade gått att ordna. Det är pay n play som gäller i det landet. Skjutbanan jag var på låg inte långt från Killing Fields.
Citera
2011-02-22, 14:22
Medlem
Sitter just nu på happy herb och väntar på min pizza, hoppas de bli bra
Citera
2011-02-22, 20:31
Medlem
heysanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo

22:00
Kommer på att en dusch nog kan spola lite sans i mig och hoppar in i duschkabinen. Får snabbt för mig att jag håller på att kvävas av ångan från det varma vattnet och duschar därför med huvudet utanför duschen.
.

HAHAHAHAH JAG SKRATTADE HÖGT VERKLIGEN GUD VAD ROLIGT SKRIVET!
Citera
2011-02-23, 00:15
Medlem
...as...s avatar
Du borde verkligen inte stoppa in cannabis i ditt system. Låter det som.
Dock blev jag sugen på att resa till kambodja
Citera
2011-03-03, 02:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adequate
Kom och fira Polpottans dag på Röda khmerernas fritidsgård!

HAHA Varan-TV <3
Citera
2011-03-03, 10:04
Medlem
Janus-Richmonds avatar
Kul att höra av fler som varit i kambodja, jäkligt coolt land ur många vinklar.
Rapporten får 3/5
Citera
2012-05-21, 05:45
Medlem
TylerDurden2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wardevil
Sitter just nu på happy herb och väntar på min pizza, hoppas de bli bra

Happy herbs hade den godaste pizzan jag testade, "hann" dock inte testa alla ställen.

Kom nyligen hem från Kambodja och den mesta tiden spenderades i Sihanoukville. Underbar pizza! Allt som oftast gratis hapiness, eller njaa pizzan i sig kostar $10 vilket är dyrt med kambodjamått men man vet vad man får till skillnad från för vanliga försäljare. Älskar Kambodja, ska dit i vinter igen.

Någon som vet om vissa pizzerior har andra saker i sin happy pizza? Brukar inte sova ett dygn efter ruset men hände en gång.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in