Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-11-13, 21:46
  #1
Medlem
Har provat ”-w” och ”-windows” men det fungerar inte, så finns det något annat sätt att lösa det på?

Tacksam för svar,
Patrik
Citera
2007-11-14, 00:15
  #2
Medlem
Alt + Enter
Citera
2007-11-14, 00:38
  #3
Medlem
The Sidewinders avatar
Det borde väl vara olika för alla spel, en del har ju val under options att köra det i windowed mode, och vissa andra ska man starta med - window eller liknande.

Vilket spel gäller det?
Citera
2007-11-14, 00:38
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleanka12345
Alt + Enter
Tyvärr, inte heller det fungerade, iaf inte på just detta spelet.

Citat:
Ursprungligen postat av The Sidewinder
Det borde väl vara olika för alla spel, en del har ju val under options att köra det i windowed mode, och vissa andra ska man starta med - window eller liknande.

Vilket spel gäller det?
Det är “Tik's Texas Hold 'em” som jag försöker få till det på. Jag har kollat ganska noga i spelet, men jag har inte hitta någon sådan valmöjlighet. Har även ett schackspel som jag har provat att köra på liknade sätt förut utan framgång, inte säker på vad just det heter.
Citera
2007-11-14, 00:52
  #5
Medlem
Det skulle nog underlätta om du skrev vad för spel det handlar om
Citera
2007-11-14, 01:10
  #6
Medlem
The Sidewinders avatar
ja en snabb googling avslöjar att det ska gå iaf, men ingen som skriver hur man gör. Det råkar inte finnas en readme-fil eller liknande som kan innehålla en lösning?
Citera
2007-11-14, 01:34
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Sidewinder
ja en snabb googling avslöjar att det ska gå iaf, men ingen som skriver hur man gör. Det råkar inte finnas en readme-fil eller liknande som kan innehålla en lösning?
Det var mer än vad jag lyckades hittade, men nu när du nämnde det så hittade jag också info om att det ska gå. Inte heller hade jag läst readme innan, dessvärre fanns det ingen hint där heller. Nu vet jag ju iaf att det ska gå så det är bara att fortsätta söka.Verkar dock som att jag kan förkasta min ursprungliga tanke på att det borde finns ett universalknep för alla PC spel?
Citera
2007-11-14, 16:01
  #8
Medlem
The Sidewinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patr1k
Verkar dock som att jag kan förkasta min ursprungliga tanke på att det borde finns ett universalknep för alla PC spel?

Ja så vitt jag vet så finns det inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback