Citat:
Ursprungligen postat av Klng
Blev tillsammans med en tjej i veckan. Ikväll har hon och hennes ex filmkväll, ett ex som hon varit förlovad med. Filmkvällen har varit bestämd sedan innan vi träffades och enligt henne så skulle dom absolut inte göra något. Känner ju ändå såklart oro, så vad ska jag göra?
Skulle egentligen ringa henne idag och bestämma när vi ska träffas imorrn, men jag tror att jag skippar det o låter henne höra av sig.
Enligt mina kompisar har jag då två val: antingen ger jag henne ett ultimatum, eller så säger jag att jag vill ha lite tid för mig själv på grund utav situtationen och ser hur hon reagerar på det.
Det vore väldigt bra med snabba svar eftersom hon antagligen ringer inom en snar framtid.
förstår jag detta rätt nu? ska du ge henne ett ultimatum för att hon ska på filmkväll med sitt ex?
Jag förstår att du är orolig för detta, men tänk istället att det måste funnits en anledning för dessa att bryta upp eller hur?
Och en vecka är inte speciellt mycket, om du börjar oroa dig för en sån sak nu, efter en vecka, hur blir det om 1 månad, halv år, år?
ge inte ultimatum för minsta lilla, då nöter du ut den riktiga innebörden utav det