2007-11-16, 17:31
Medlem
Klngs avatar
Blev tillsammans med en tjej i veckan. Ikväll har hon och hennes ex filmkväll, ett ex som hon varit förlovad med. Filmkvällen har varit bestämd sedan innan vi träffades och enligt henne så skulle dom absolut inte göra något. Känner ju ändå såklart oro, så vad ska jag göra?

Skulle egentligen ringa henne idag och bestämma när vi ska träffas imorrn, men jag tror att jag skippar det o låter henne höra av sig.

Enligt mina kompisar har jag då två val: antingen ger jag henne ett ultimatum, eller så säger jag att jag vill ha lite tid för mig själv på grund utav situtationen och ser hur hon reagerar på det.

Det vore väldigt bra med snabba svar eftersom hon antagligen ringer inom en snar framtid.
Citera
2007-11-16, 17:39
Medlem
xsakuraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klng
Blev tillsammans med en tjej i veckan. Ikväll har hon och hennes ex filmkväll, ett ex som hon varit förlovad med. Filmkvällen har varit bestämd sedan innan vi träffades och enligt henne så skulle dom absolut inte göra något. Känner ju ändå såklart oro, så vad ska jag göra?

Skulle egentligen ringa henne idag och bestämma när vi ska träffas imorrn, men jag tror att jag skippar det o låter henne höra av sig.

Enligt mina kompisar har jag då två val: antingen ger jag henne ett ultimatum, eller så säger jag att jag vill ha lite tid för mig själv på grund utav situtationen och ser hur hon reagerar på det.

Det vore väldigt bra med snabba svar eftersom hon antagligen ringer inom en snar framtid.

förstår jag detta rätt nu? ska du ge henne ett ultimatum för att hon ska på filmkväll med sitt ex?
Jag förstår att du är orolig för detta, men tänk istället att det måste funnits en anledning för dessa att bryta upp eller hur?
Och en vecka är inte speciellt mycket, om du börjar oroa dig för en sån sak nu, efter en vecka, hur blir det om 1 månad, halv år, år?
ge inte ultimatum för minsta lilla, då nöter du ut den riktiga innebörden utav det
Citera
2007-11-16, 17:39
Medlem
Abesses avatar
mitt råd till dig är att chilla.
vad gör det att hon är hos sitt ex? om hon har sagt att hon inte ska göra nått så gör hon det inte och gör hon det endå så vet du att det inte är nått att satsa på.
Försök lita på henne och softa lite grann.
Citera
2007-11-16, 17:42
Medlem
Klngs avatar
Jo men saken är den att jag har så sjukt dåliga erfarenheter. Och jag vet att jag kommer över det här på en dag om jag gör slut, men om hon är otrogen så kommer jag att bryta ihop...
Citera
2007-11-16, 17:42
Medlem
><((((°>s avatar
om hon knullar med honom så får du inte reda på det ändå.
Citera
2007-11-16, 17:43
Medlem
Alladins avatar
Svårt att accepterat de så tidigt, har hon lite taktkänsla så hade hon hoppat över det också. Sen är det väl beroende på hur länge de har vart splittrade...
Citera
2007-11-16, 17:45
Medlem
Apspektakels avatar
Råder det något tvivel om vad dom kommer göra?
Citera
2007-11-16, 17:45
Bannlyst
Hahah herregud! Du är tillsammans med en tjej och accepterar att hon har filmkväll hemma hos sitt ex.
Jag hade aldrig accepterat det, och vad fan frågar hon inte dig om du också vill vara med? Kan sätta 1000 svenska riksdaler på att någonting kommer att hända.
Citera
2007-11-16, 17:48
Medlem
Klngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoltSparkZler
Hahah herregud! Du är tillsammans med en tjej och accepterar att hon har filmkväll hemma hos sitt ex.
Jag hade aldrig accepterat det, och vad fan frågar hon inte dig om du också vill vara med? Kan sätta 1000 svenska riksdaler på att någonting kommer att hända.

Tack för stödet
Då till nästa fråga, göra slut genom att:
1 sms
2 mail
3 bryta kontakten?

Nej, allvarligt talat, jag känner att jag kan lite på henne och gemensamma kompisar säger att hon är väldigt ärlig, men som sagt, gamla spöken kommer ju och tränger sig på...

Nån tjej som har haft en filmkväll med ett ex utan att något hänt (när ni haft ny kille?)
Citera
2007-11-16, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoltSparkZler

ett så jävla onödigt inlägg.

Klart man kan kolla på film med ett ex utan att det händer något.
Citera
2007-11-16, 17:50
Medlem
526s avatar
Smygfilma dom och lägg ut på tuben.
Är det filmkväll så är det.
Citera
2007-11-16, 17:51
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Jag tycker spontant att det är ganska klantigt av tjejen att åka till sitt ex när hon precis har träffat en ny kille. Hon har säkert inte för avsikt att göra något dumt, men det är inte så bra att inleda en ny relation på det sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in