2007-12-03, 09:48
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
Skulle en kille börja ställa ultimatum till mig efter den tiden om vilka jag fick umgås med och inte umgås med etc skulle jag tänka att om det är så här mycket drama efter 4 dagar hur kommer det då inte att se ut om någon månad?
Sen skulle jag säga tack och adjö.
Sen skulle jag säga tack och adjö.
Ultimatum? Han gjorde ju inte det, hon stack iväg och knullade med sitt ex!
Citat:
Har inte umgåts med något ex när ett förhållande varit purfärskt, men en gång efter några månaders förhållande har jag sovit över hos ett ex efter att vi haft en filmkväll inte knullkväll. Det var nämligen så att mitt ex på den tiden nästlat sig in i kompisgänget jag har i norr och att det var filmkväll hemma hos honom eftersom det var mest praktiskt att ha den där, sedan går det djävligt dåligt med bussar på nätterna där - sista bussen hade gått 22 och det är kanske lite tidigt att avsluta. Vi var alltså flera som sov där utan att ha gruppsex eller någon annan form av sex oavsett vad nu alla idioter här på FB tror automatiskt händer om en tjej umgås med ex.
Ni var ett helt filmgäng, det tycker alla är helt ok. Men nu skulle hon åka hem till sitt ex, de skulle ensamma "kolla på film" och sedan skulle hon sova över där fastän trådskaparen gärna ville att dom skulle träffas efter "filmkvällen" Istället ljög hon och knullade hela natten.
Citat:
du personifierar en äkta white trash fjortis och framstår som en osäker och extremt omogen liten tönt.
Här har du nog rätt!
Citat:
Hört talas om självuppfyllande profetsior?
Tror du mer eller mindre drev bruden till att hångla med sitt ex genom ditt beteende. Grattis din åsna.
Tror du mer eller mindre drev bruden till att hångla med sitt ex genom ditt beteende. Grattis din åsna.
Snick-snack! Har inte tjejer egen vilja? Dessutom hade hon redan knullat exet innan.