Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-12-16, 13:24
  #1
Medlem
Blev förvånad när jag inte hittade någon tråd om detta program.
Det är som idol där man kan bli sågad av juryn. Juryn består av drakar(investerare) och det är upp till entreprenören att försöka sälja sin ide'e.

Går på kanal 8
Citera
2007-12-16, 13:51
  #2
Medlem
doublejohns avatar
Helt okej program, men jag blir ofta irriterad på hur kassa dem tävlande är. Visst, det är säkert pirrigt att stå och göra en pitch, men dem får väl ta och stålsätta sig tycker jag!
Citera
2007-12-16, 14:37
  #3
Medlem
Dubbelsylts avatar
Kan svära på att det här programmet sändes typ under bronsåldern. Visst fan måste det vara gamla repriser de hittat i någon vikingagrav nånstans?
Citera
2007-12-16, 15:38
  #4
Medlem
doublejohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelsylt
Kan svära på att det här programmet sändes typ under bronsåldern. Visst fan måste det vara gamla repriser de hittat i någon vikingagrav nånstans?

Vad får dig att tro det?
Citera
2007-12-17, 02:41
  #5
Medlem
JohnRowes avatar
Mycket bra och intressant men det är ju bara repriser.
Citera
2007-12-17, 18:19
  #6
Avstängd
spoozs avatar
Tittar alltid på Dragons Den när jag har möjlighet.

TV8 kör repriser på hela serien.
Just nu går säsong 5 i England. Finns att ladda ned.

Dyker väl förhoppningsvis upp på TV8 nästa år.
Citera
2007-12-17, 20:10
  #7
Medlem
Väldigt intressant program och skönt att man får ett nytt avsnitt per dag. Nu har jag ju bara sett några avsnitt från första säsongen men jag tycker det är alldeles för mycket folk med värdelösa idéer. Hade varit intressant att se drakarna slåss sinsemellan om andelarna. Sen kanske det är jag som är känslig men jag stör mig otroligt mycket på att programledaren inte tittar in i kameran när han pratar utan har blicken vid sidan.
Citera
2007-12-19, 01:17
  #8
Medlem
bananpoliss avatar
Dragons' den på TV8

Hej, till min stora förvåning verkar det inte finnas någon torrent-tracker som har detta utmärkta tvprogram för nedladdning? Någon som vet?

http://www.bbc.co.uk/dragonsden/
http://www.tv8.se/index.php?option=c...2851&Itemid=70

TACKSAM för hjälp!!!!
Citera
2007-12-19, 01:21
  #9
Medlem
bananpoliss avatar
Nu skäms jag oerhört då jag fann vad jag sökte på TPB
Förut när jag sökt på te.x TPB har de inte funnits något..
Citera
2007-12-19, 01:48
  #10
Medlem
Skulle vara intressant och veta ifall "the dragons" missade en riktigt bra investering eller om allt folk som kom och suktade efter pengar, inte kom så speciellt långt med sina idéer.
Citera
2007-12-19, 09:47
  #11
Avstängd
spoozs avatar
thebox.bz är annars en utmärkt tracker för brittiska serier
Citera
2007-12-19, 12:53
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drakin
Skulle vara intressant och veta ifall "the dragons" missade en riktigt bra investering eller om allt folk som kom och suktade efter pengar, inte kom så speciellt långt med sina idéer.

Till varje säsong finns ett specialprogram där man får se hur det gått för både de som fick pengar och de som fick gå tomhänta. Finns på tpb.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback