Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2008-12-19, 00:17
Medlem
ja det är fortfarande en sala kille som har dörrarna på stureplan hans kompanjon hoppade av tror han fick för mycket hot så han byxa ner sig
Citera
2008-12-19, 00:19
Medlem
sen jag beundrar alla världsmästare på denna tråd som tror att dom sitter på en massa tung fakta jag kan säga att det är väldigt få grejer som stämmer i denna tråd.
Citera
2010-01-06, 04:42
Medlem
zejlkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Han ska visst vara adopterad från Indien av tyskättade kroater som sedmera flyttade till Sverige. Märkligt, men men.

På tal om vaktbolag så undrar jag om T Schuterman är kvar i gemet? Han var det för några år sedan...

Skulle jag äga en krog så är frågan inte om man skulle göra som Berns; anlita Sthlms största och mest beryktade neger och sätta denne vid dörren.
Problemfritt bör det bli.
hahaha. en grej ska du veta om keba. han vet vilka han kan säga nej till och vilka han inte kan säga nej till
Citera
2010-01-06, 04:48
Medlem
zejlkos avatar
Angående den där huliganen. Hade Wisam verkligen slagit honom så hade snubben fått duktigt med stryk och inte vart vaken när snutarna kom
Citera
2010-01-06, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zejlko
Angående den där huliganen. Hade Wisam verkligen slagit honom så hade snubben fått duktigt med stryk och inte vart vaken när snutarna kom

Och det tycker du verkar seriöst?
Citera
2010-01-06, 12:26
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:

Och du vet förstås vad som hände?
Du var på plats utgår jag från?

Walla ja svär brushan
Citera
2010-01-06, 15:22
Bannlyst
Citat:
hahaha. en grej ska du veta om keba. han vet vilka han kan säga nej till och vilka han inte kan säga nej till

ha ha ha håller mig fullständigt...keba är snäll men inget rykte som tuff eller sånt så skulle det vara en neger av rang i dörren skulle det vara någon annan och inte keba.
Citera
2010-01-19, 01:57
Medlem
Bajenvrak är korrekt. Och vimal är en fitta. han och lennart bytte aktier 50/50 i sturekomp och alladin. För övrigt föraktar vimal alladin/le bon palais och bara plockar "bönderna" på pengar. Bon palais==bondpalatset==intern Vimalhumor.

Citat:
Snackar du om det som hände på Alladin, då vimal kom med två underåriga brudar tror jag det var, och dom blev nekade, o vimal hotade höger till vänster om vem han var, men han och sällskapet nedkades oavsett av vakterna.
Samtliga vakter på Alladin sparkades dagen efter har jag för mig, då vimal kontakatade deras vaktchef.

Stämmer typ. han tjallade till Lennart, dom hade nyligen blivit bästisar. Dåvarande Rest. chefen som är ett äkta seriöst krogproffs fick också en utskällning, vilket fick honom att förakta Vimal ännu mer än han gjorde när han såg Vimal med underåriga brudar.
Senast redigerad av Stridstuppen 2010-01-19 kl. 02:18.
Citera
2010-05-15, 01:37
Medlem
Gammal tråd, jag vet, men provar.

Någon som känner till Dan(a) som jobbade i dörren för många år sen. Innan Faddes tid. Kan ha vart 1999.
Citera
2010-12-31, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kandi
Gammal tråd, jag vet, men provar.

Någon som känner till Dan(a) som jobbade i dörren för många år sen. Innan Faddes tid. Kan ha vart 1999.

Han var tung på sina dagar har jag hört, mer vet jag inte.
Citera
2024-11-18, 19:38
Avstängd
Bumpar en 14år gammal tråd! En Entrevärd som har jobbat runt vid Stureplan i säkert 25år nu som kommer från Sala "inflyttad" han borde vara ca55år nu, Roger heter han. Han blev knivhuggen i käken för ett tag sedan, och nu valt att trappa ner och lämna krogdörrar. Blev en snackis ett tag. Lite ot, men kunde inte låta bli.
Citera
2024-11-19, 01:35
Medlem
David Davidsson eller David Berceniy jobbar där tror jag.
Varit länge i dörren.
Från Växjö och Österleden.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här