Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-12-24, 23:10
Medlem
Vilka är grabbarna i den där ligan som sköter dörrarna och utkast på spy bar och labbet?
Är det tyngre grabbar, en av de har ju i alla fall ett ganska stort namn i sthlm? lite nyfiken.
Citera
2007-12-25, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Once
Vilka är grabbarna i den där ligan som sköter dörrarna och utkast på spy bar och labbet?
Är det tyngre grabbar, en av de har ju i alla fall ett ganska stort namn i sthlm? lite nyfiken.

Blev själv lite nyfiken nu... Men hur??

Ett stort namn inom vad? Kampsport? Känd förortare? Stor hur? Lång? Kraftig?

Du kan ju ringa och fråga på kontoret vad firman som sköter dessa dörrar heter om det är till någon glädje.

Om det är några som jobbar med snuten så är det den här företagsgruppen

www.sturecompagniet.se

*
Citera
2007-12-25, 16:00
Medlem
Intressant

Hoppas det finns nån som har koll, är lite nyfiken.

Vem/vilka tog över efter Fadde ? Och vad är det för snubbar ?

Kom igen nu ni som har koll !
Citera
2007-12-25, 20:49
Bannlyst
Det var väl N H***ads företag som hade dörrarna tidigare? Idag är det Sala killar som har hand om dörrarna.

Någon annan får berätta varför för det vet jag inte.
Citera
2007-12-25, 21:13
Medlem
Stureplan1s avatar
en av fittorna stod förut på Patricia...och har ngt personligt mot mig...och har tagit med sig "portningen" från Patricia till Spy Bar....

Men smickrande att han kommer ihåg mig...

En annan som stod på Patricia står numera på Whiteroom....

Dom försvann från Patricia i samband med att nån sopade på nån gäst där, tror jag. Kan de va så att Patricia inte villa ha dom kvar där då?

Hela "vaktsläktet" är ett jävla pack iaf!

Intressant när man googlar på Stureplan + knark:

http://www.google.se/search?hl=sv&q=...%2Bknark&meta=

Vet nån om det är samma firma som har hand om Spy Bar som har hand om Blue Moon Bar?

-Nä, låt några slags semi-poliser ha hand om vaktverksamheter på våra krogar och bort med det hormonstinna packet!
Citera
2007-12-25, 21:44
Medlem
N-mer H-ddad ?

Vem är vaktchef ?
Citera
2007-12-26, 23:12
Medlem
Ett gäng Pajaser!

De är ett gäng pajaser som har tagit över dörren. Vaktcheferna heter Axxreas Nilxxon och Olxf, sen har de nån kille som är lite större o biffigare som står i bakgrunden. De kommer ursprungligen från dalarna. De är absolut inte tunga utan ett gäng golbögar som anmäler allt och vittnar i domstol, och har ett starkt samarbete med polisen!

Om man ser de från ett annat perspektiv så är de precis såna vakter poliserna vill ha i dörrarna så på de viset är de säkert bra.
Citera
2007-12-26, 23:12
Medlem
vakter

Är det ngn som vet om vakten på cafeet var O%mar
Citera
2007-12-26, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singsong
Det var väl N H***ads företag som hade dörrarna tidigare? Idag är det Sala killar som har hand om dörrarna.

Någon annan får berätta varför för det vet jag inte.

N Ha**ads företag e dom inte borta, han är inte kvar i Sverige, tror jag ?
Citera
2007-12-27, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stureplan1
en av fittorna stod förut på Patricia...och har ngt personligt mot mig...och har tagit med sig "portningen" från Patricia till Spy Bar....

Men smickrande att han kommer ihåg mig...

En annan som stod på Patricia står numera på Whiteroom....

Dom försvann från Patricia i samband med att nån sopade på nån gäst där, tror jag. Kan de va så att Patricia inte villa ha dom kvar där då?

Han som stog på Whiteroom är inte kvar, ströp ner en kille inför ögonen på civilare som var ute för att kontrollera OV och blev av med brickan på studs.

Dom slutade på Patricia i samband med att ägaren av vaktbolaget plockades in för ekobrott.
Citera
2007-12-27, 09:27
Medlem
Tunga grabbar

Citat:
Ursprungligen postat av Once
Tunga grabbar hahahahahahahaha,kan du inte sälja dina sagor till Walt Disney snälla.
Citera
2007-12-27, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gsx1100-81
Är det ngn som vet om vakten på cafeet var O%mar

Om det är den O%mar ja tänker på så är det många år sedan han stod på Cafeet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in