• 1
  • 2
2008-01-03, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmicke
Tänkte att jag skulle leta fram lite info om Surahammar precis som jag gjorde i Vimmerbytråden. Men värt att notera:

Surahammar som regeras av (s) utan nödvändig inblandning från nått annat parti, har på sin hemsida absolut ingen statistik om kommunen. De protokoll som finns från kommunfullmäktige saknar bilagor och relevant tilläggsinformation som t ex interpellationer och motioner. Alltså helt meningslös info då man inte kan veta vad det beslutas om. Heder då till Vimmerby som dels har oberoende statistik, dels har kompletta inskannade protokoll från fullmäktige på sin hemsida.

För mig stärker det bara min bild av (s). Har du makt - begränsa då all information.

Hmm, då kan du ju titta på Borlänge också, som styrs av S. Finns statistik om bland annat all invandring ialf. Och den är väl inte särskilt trevlig att titta på..

http://www.borlange.se/upload/647/As...ing%202006.pdf
Men inte särskilt uppdaterad, dåligt.. Tycker det är rätt intressant att det är knappt 500 st somalier i Borlänge, men nog fan ser man dom hela tiden..
Citera
2008-01-03, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marbas
Hmm, då kan du ju titta på Borlänge också, som styrs av S. Finns statistik om bland annat all invandring ialf. Och den är väl inte särskilt trevlig att titta på..

http://www.borlange.se/upload/647/As...ing%202006.pdf
Men inte särskilt uppdaterad, dåligt.. Tycker det är rätt intressant att det är knappt 500 st somalier i Borlänge, men nog fan ser man dom hela tiden..

I Borlänge bor det många arga unga killar har jag hört, 70 och 80-talister
Citera
2008-01-04, 09:08
Bannlyst
visst

Citat:
Ursprungligen postat av yatzy_winner
I Borlänge bor det många arga unga killar har jag hört, 70 och 80-talister

Sen en drös med kriminella. Du kanske skulle uppdatera dig!
Citera
2008-01-04, 09:09
Bannlyst
sant

Citat:
Ursprungligen postat av flashmicke
Tänkte att jag skulle leta fram lite info om Surahammar precis som jag gjorde i Vimmerbytråden. Men värt att notera:

Surahammar som regeras av (s) utan nödvändig inblandning från nått annat parti, har på sin hemsida absolut ingen statistik om kommunen. De protokoll som finns från kommunfullmäktige saknar bilagor och relevant tilläggsinformation som t ex interpellationer och motioner. Alltså helt meningslös info då man inte kan veta vad det beslutas om. Heder då till Vimmerby som dels har oberoende statistik, dels har kompletta inskannade protokoll från fullmäktige på sin hemsida.

För mig stärker det bara min bild av (s). Har du makt - begränsa då all information.

Ska starta min blogg snart och vända mg till alla i kommuen!
Citera
2008-12-08, 00:51
Medlem
Juörgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
Ska starta min blogg snart och vända mg till alla i kommuen!

haha, härligt. ''någon snodde afficher från ok igen.'' ''Vanessa höjer priset på kebabpizzan''
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in