Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2022-09-25, 05:57
  #37
Medlem
Kommer ihåg i min gröna ungdom och skulle checka in på Teneriffas flygplats vid säkerhetskontrollen sa jag (min idiot) på Svenska "Det är bara en bomb i väskan" Bomb är ju ett internationellt ord så det blev ett ja....liv men till slut lyckades jag komma ombord. En annan gång då ja satt i Bangkok (rätt länge sen) och väntade på minibuss transport till BKK gamla flygplats ,under väntan åt jag en kebab som nog hade varit med ett tag nåväl i flygplanet fick jag total magpaj , va väll på Toaletten minst 12 gånger under flygresan.
För några år sen blev jag knivskuren och rånad av en sk. Ladyboy i ökända Pattaya.
Citera
2022-10-10, 23:31
  #38
Medlem
tazzos avatar
Underbar tråd. Måste bumpa. Får vi höra fler historier?
Citera
2024-01-23, 22:21
  #39
Medlem
Hårt dragen i håret till marken av en kvinna som under hot krävde pengar av mig till boende. Var bara att ställa upp och klarade mig fysiskt oskadd.
Tappade lite senare telefon, bankkort och id-kort i en taxi - tack och lov inte passet. Detta skedde i San José, Costa Rica.
Citera
2024-01-28, 21:18
  #40
Medlem
Bbobis avatar
Skulle nog säga när jag var och kollade på ett condo-projekt där dom hade ett showroom men dom hade bara squat-toaletter. Såklart jag inte tog av mig brallorna först för säkerhetskull så när jag satt där bakis och skulle spruta vattnet så kom det rakt över mina byxor så hela baken var blöt när jag kom ut och fortsatte prata med deras sale-agents.

Ta alltid av byxorna först om du inte är van
Citera
  • 3
  • 4
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f600509

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback