Flashback bygger pepparkakshus!
2009-01-07, 21:41
Medlem
Greenerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Finns hur mycket dligt rka som helst.. bara att ta fr dig! stlder av medicinskp r inte heller s ovanliga att se bli stulna! .

eller tjack.
Citera
2009-01-07, 21:46
Medlem
afnzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeeZee
Tja. Kalle-Synth var/r en kille som bodde i Smedby utanfr Kalmar. Han hade ett band som hette Evicted som han gjorde musiken till, synth/eurodisco var det. Efter sitt senaste (som jag vet) brott, kidnappning misshandel etc blev han dmd till rttspsykiatriks vrd har jag fr mig. Han har tidigare blivit dmd till dito fr bla. vldtkt. D omtalades han i tidningarna under epitetet "Varulven" d han bet sitt offer riktigt illa under vergreppet.

Synth-Kalle gr numera under det betydligt coolare namnet Zeb och kan hras spela samma gamla ltar i bandet NewDress (p ett hgstadiediso eller personalfest nra Dig i Skne!).

http://www.newdress.se/
Citera
2009-01-07, 23:03
Medlem
lolpovertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenery
Nej det behver du inte.. kan sga det redan nu och bor inte i staden ens
Jeje, frstod ju jag ocks men tnkte mest p hur stort fldet var.

Citat:
Ursprungligen postat av toten
Finns hur mycket dligt rka som helst.. bara att ta fr dig! stlder av medicinskp r inte heller s ovanliga att se bli stulna! .
Dligt rka, I like!
Citera
2009-01-08, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenery
kul att hra lite frn staden dr nere hur r det i norrliden nu fr tiden d? r det lugna gatan med??

Det kan inte bli lugnare!
Citera
2009-01-09, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GentlemanJack
Det knner jag igen, fast han jag tnker p har inte blivit skjuten i huvet... Men just det dr "torped", knner igen det... S mnga torpeder har det vl inte funnits i Kalmar, ngon borde veta mer?

Jag jag vet s kom han ursprungligen ifrn Gbg och jobbade som indrivare eller nt liknande dr men kom i brk med folk om ngot, han kte ocks in fr nt brott , kan tnka mig att det va nt i stil med doping (anabola). han har ju funnits i kalmar ett bra tag nu, sist jag sg honom krde han runt i en bl X5:a
Citera
2009-01-09, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olmo Dalco
Stisse gjorde lite smaffrer i unga r bla droger, sen bodde han i Stockholm i brjan p 90-talet och drev svartklubb och drog linor med modeller nda tills juggarna stngde stllet och mycket bestmt bad honom att aldrig mer visa sig i huvudstaden. Tillbaka i Kalmar ppnade han tidigt en e-handel fr sponk som uppmrksammades nationellt och Stisse intervjuades i Aktuellt eller likn. Fr det tilltaget fick han skaka.

Jag knner inte alls igen honom som vldsam. Det fanns betydligt farligare element bla La**e W*jk*trm. Stisse r driven entreprenr som kunde gtt lngt om han inte hamnat fel frn brjan.

Jag vet en tjej som gtt i samma klass med honom, han brnde tydligen en massa musik hemma p cd och slde tydligen marknader som han kte dit fr (klantigt?), och vad jag vet s gjorde han det ytterligare en gng nr ha kom ut och kte in igen (eller dit)
Citera
2009-01-10, 12:09
Medlem
D det verkar finnas folk hr med lite insikt i hndelsen kring d en person blev skjuten utanfr teatervallen tnkte jag ta tillfllet i akt och redan ut lite frgetecken.

Vad jag har hrt skulle killen som skjutit haft en skuld till HA (Bandidos?) och drmed betalat av genom att skjuta den hr killen. Med andra ord mste bda inblandade parter haft det otalt med HA. Ngon som vet vad det handlade om?
Citera
2009-01-11, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huvet
D det verkar finnas folk hr med lite insikt i hndelsen kring d en person blev skjuten utanfr teatervallen tnkte jag ta tillfllet i akt och redan ut lite frgetecken.

Vad jag har hrt skulle killen som skjutit haft en skuld till HA (Bandidos?) och drmed betalat av genom att skjuta den hr killen. Med andra ord mste bda inblandade parter haft det otalt med HA. Ngon som vet vad det handlade om?

Jag pratade med en kompis som jag anser ha rtt bra koll p snna hr saker .

Enligt honom s : det var en skuld uppgrelse som var utsnd frn ett mc gng, vet inte vilket, killen var fretagare i kalmar och hade skulder till fel kille, plus att skottet var ett nervs skott , det var ett misstag s att sga men situationen blev stressad
Citera
2009-01-11, 14:59
Medlem
fngelset.

Om inte annat finns Kalmarfngelset och dr sitter det i princip bara folk som har kt dit fr tyngre saker, d.v.s vldsbrott etc.
Citera
2009-01-21, 14:43
Medlem
Greenerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjodde
Det kan inte bli lugnare!

dr ser man
Citera
2009-01-21, 22:07
Medlem
_kathla_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellertypliksom
"trbenet" styr fortfarande Kalmar men mte tuff konkurrens av luderfixarna frn litauen

http://svt.se/svt/road/Classic/share...3700&a=1234151

Tycker han verkar rtt lugn om det r honom du menar. Pierre.
Citera
2009-01-23, 21:14
Medlem
Ngon som vet vad som har hnt med "Benny" en skinnskalle som var aktiv i Nybro runt 95-96? Kommer ihg att han hade ett par kngor intatuerade p sidorna av huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in