Citat:
Ursprungligen postat av lobo69
Bodde p land i brjan av 90-talet. Jobbade p djurparken. Umgicks med en snubbe som jobbade p parken. Han hade en polare som kallades slaktaren. Kraftigt tatuerad. Vet ocks att han hade suttit men fr exakt vad fick jag aldrig veta.Misstnker vldsbrott. Han var i 40-rs ldern.Han blev senare frolyckad och blev lam. Hnde precis innan jag flyttade.
P sin tid var han en tung snubbe. Umgicks en del med dem. Bla. var vi p en pizzeria och kkade. In kom ett gng skinnskallar p 5-6 pers. Fulla och hgljudda. Nr de sg honom blev de tysta som mss. Ledaren i gnget kom fram och frgade om de fick vara p stllet. S lnge ni r tysta och inte str fick de till svar. Jag lovar de sktte sig exemplariskt.
Jag frstr dem lite. Sjlv storvuxen och varit ute och hrjat men den snubben var farlig. Man sg det i hans gon.
Kom dock jvligt bra verens med honom och hade inga problem. Var alltid schysst mot mig.
Undrar vad som hnde med honom.
Undrar vad denna "slaktaren" va fr ngon. Eftersom han kallas slaktaren s har han antagligen slaktat mnniskor som man gr med djur. Hngt dom upp och ned, skurit ett strck vid halsen och allt blod rinner ur och sedan skurit upp kropparna i delar. Kan ha varit en lnnmrare t en strre gruppering med grepp om Kalmar dr han har anvnt sig av denna ra metod eller en ledare av e strre gruppering i Kalmar och anvndt sig av den ra metoden
Om det nu e sant som du har skrivit s kan det vara ngra anledningar