Flashback bygger pepparkakshus!
2008-03-17, 09:42
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinnypuppy
Fanns det inte ngon tungt kriminell snubbe i kalmar/land som kallades typ bisse, nisse stisse eller liknande, har fr mig jag hrt ngot snt!?
Stisse * ryser * Riktigt elak och brutal typ
Citera
2008-03-17, 10:55
Bannlyst
En av grundarna till Brdraskapet kom frn Kalmar. En av kistbrarna vid Fitspatriks begravning. Han dog i cancer. Tror han gjorde sin sista volta fr grovt narkotikabrott.
Gran... nt -son namn.
Citera
2008-03-17, 13:30
Bannlyst
Vem r egentligen den hr Stisse d? Vad har han gjort vem r han och vad gr han idag!?
Citera
2008-03-18, 14:17
Medlem
incomas avatar
tyngst i kalmar sen mitten av nittiotalet e anda B.C.G.. if you dont know ask somebody...
Citera
2008-03-18, 14:25
Medlem
espen21s avatar
Ja ni, efter 20 r i kalmar mste jag nog sga att jag inte har sett mycket till "badguys" dr. Vad jag har hrt s r det vldigt lugnt i "frorterna" ocks. Det vrsta r vl nedsupna 15-ringar utanfr "Sandra", men vrre n s blir det nog inte :P
Citera
2008-03-18, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av incoma
tyngst i kalmar sen mitten av nittiotalet e anda B.C.G.. if you dont know ask somebody...

Berga centrum gnget

Muhammed, timpan och han den dr bosniern/albanen..

Kickers men inga tungt kriminella, ingen har ju gjort ngon heavy time precis..
Citera
2008-03-18, 22:33
Medlem
incomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZMA
Berga centrum gnget

mycke mojligt, min polare lanade mitt namn da han inte har ett "konto" har pa fb. men han ar iaf ifran kalmar, bc... lite svar att fa tag da han ar lyst, men om jag traffar han ska jag be om ett svar..

timpan kanner jag mycket val..
Citera
2008-03-19, 01:37
Medlem
incomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZMA
Berga centrum gnget

du visste inte ett shit om B.C.G.. sag du svara .1 muhammed har aldrig varit inblandad i bcg.. han hangde me andra. 2 vi har gjort varan tid pa anstalt.
3 snacka inte om du inte vet ok.. vi creepar i dimman om natten d e inte meningen att vi ska synas..kickers shit vi e inga kickers vi e bcg fran norrlide
n till berga till funkabo till a hela fucking kalmar...OK
ps. har bara lanat detta konto har inget eget ....
Citera
2008-03-19, 07:36
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
du visste inte ett shit om B.C.G.. sag du svara .1 muhammed har aldrig varit inblandad i bcg.. han hangde me andra. 2 vi har gjort varan tid pa anstalt.
3 snacka inte om du inte vet ok.. vi creepar i dimman om natten d e inte meningen att vi ska synas..kickers shit vi e inga kickers vi e bcg fran norrlide

Dravel ! jag vet en viss pizzabagare som skulle f er springa med elden i rven ....Sedan finns det en viss " svensson klan " i smedby som tuktar dom flesta Fattar du inte nr bilen brinner s eldar dom bostaden ocks grna med offret i bostaden S pass litet r kalmar s att du borde knna till dessa ! Och i deras divison lirar ni inte Sen kan ni skert skrmma vanliga svensons men vem fan kan inte det ? .........Btw dit finns otrevliga typer som florerar runt travet ocks Polacker av den otrevliga sorten
Citera
2008-03-19, 07:39
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinnypuppy
Vem r egentligen den hr Stisse d? Vad har han gjort vem r han och vad gr han idag!?
Vad jag vet r Stisse lugn idag ? Barn har en mrklig inverkan p vissa ....... Men p tiden han var aktiv s kunde man rka illa ut .......en hammare mot knsklen eller rakt ver handen var vl inget som frvnade ngon
Citera
2008-03-19, 09:33
Bannlyst
Skalman du verkar ju knna till honom, vad gjorde han fr hyss d? Ngot som drog in stora pengar? Fanns det inte ngon kille som hette Henning ocks som var med Stisse ibland? Tror den killen drev en kldbutik p land bla. Vet ej dock om han var kriminell!? Vore kul att f s mycket info som mjligt d man r nyfiken.
Citera
2008-03-19, 09:40
Medlem
Minderbinders avatar
Citat:

loz! Det finns inte en chans att du r ver 14. Men visst visst, frn Berga till Funkabo och hela fucking Kalmar. Var frsiktiga bara, s att ni inte ramlar och slr er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in