Flashback bygger pepparkakshus!
2017-10-19, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlegZigvardauskas
Vem r synth kalle det pratas om i trden?

Synth-Kalle heter numera Zeb och spelar i ett band som heter NewDress, ganska kasst
Citera
2017-10-19, 20:31
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Nu har det ju gtt ngra decennier sedan men jag var en del p land och framfrallt Borgholm/Kpingsvik frr och i Borgholm s fanns det en som skulle brka med allt och alla. Jag minns inte vad han hette det enda jag hrde var att folk kallade honom fr typ Stren/Sterner eller liknande, en riktig brkstake som frde ovsen p den tiden.

Du har inte frvxlat namnet med en annan person ? Det fanns en Marcus Terner som kom frn trekanten en brkig jvel som frskte fuska med kampsporter och sparka ner folk ( ligger ungefr 25-30 r bakt i tiden ) Han var ngon form av importerad latinamerkan som sg mer asiatisk ut . Huruvida han rknades minns jag inte ? Dock fanns det en dum jvla lnning vid namn Lanz
Citera
2017-10-19, 20:37
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Du har inte frvxlat namnet med en annan person ? Det fanns en Marcus Terner som kom frn trekanten en brkig jvel som frskte fuska med kampsporter och sparka ner folk ( ligger ungefr 25-30 r bakt i tiden ) Han var ngon form av importerad latinamerkan som sg mer asiatisk ut . Huruvida han rknades minns jag inte ? Dock fanns det en dum jvla lnning vid namn Lanz

Nej en Sterner/Stren eller vad han nu hette och han mste vara ver 60 han brkade och hll p mycket kring Borgholms trakterna p 70 o 80 talet.

Edit: vem r Lanz och vad heter han mer/lder?
Senast redigerad av tjenaretjenare 2017-10-19 kl. 21:35.
Citera
2017-11-10, 01:08
Medlem
tjenaretjenares avatar
Dligt med Borgholm och Kpingsviks folk i trden??
Citera
2017-11-12, 04:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Du har inte frvxlat namnet med en annan person ? Det fanns en Marcus Terner som kom frn trekanten en brkig jvel som frskte fuska med kampsporter och sparka ner folk ( ligger ungefr 25-30 r bakt i tiden ) Han var ngon form av importerad latinamerkan som sg mer asiatisk ut .

Haha den smtjyven ja! Det festliga i storyn var ju att hans adoptivfarsa var snut om jag inte minns fel.
Citera
2018-03-03, 01:00
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Nu har det ju gtt ngra decennier sedan men jag var en del p land och framfrallt Borgholm/Kpingsvik frr och i Borgholm s fanns det en som skulle brka med allt och alla. Jag minns inte vad han hette det enda jag hrde var att folk kallade honom fr typ Stren/Sterner eller liknande, en riktig brkstake som frde ovsen p den tiden.

BUMP??? Det hr var p 70 o 80 talet s det r ett tag sen.
Citera
2018-03-07, 21:14
Medlem
Citat:
Dligt med Borgholm och Kpingsviks folk i trden??

Jag knde/knner Sterner. Jag tror han r fdd -51 om jag inte minns fel. Han lever. r pensionerad.
Citera
2018-03-07, 22:39
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gladanskatan
Jag knde/knner Sterner. Jag tror han r fdd -51 om jag inte minns fel. Han lever. r pensionerad.

Okej jag skickade PM till dig.
Citera
2018-03-18, 02:26
Medlem
Citat:
Okej jag skickade PM till dig.

Och jag fick inte svara pga att jag har gjort mindre n 50 inlgg.

https://www.hitta.se/anders+sterner+...son/LgZ5UUAaQB
Citera
2018-03-18, 03:01
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gladanskatan
Och jag fick inte svara pga att jag har gjort mindre n 50 inlgg.

https://www.hitta.se/anders+sterner+...son/LgZ5UUAaQB

Okej r det han Sterner som hll till i Borgholm frr?
Citera
2018-05-08, 10:28
Medlem
Citat:
Nej en Sterner/Stren eller vad han nu hette och han mste vara ver 60 han brkade och hll p mycket kring Borgholms trakterna p 70 o 80 talet.

Edit: vem r Lanz och vad heter han mer/lder?

menar du gran sterner?
Citera
2018-05-08, 13:16
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffe02
menar du gran sterner?

Jo han r det men hr nog inte hemma under organiserad brottslighet vet bara att han brkade mycket nr det begav sig och d speciellt runt Borgholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in