Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2008-01-22, 22:40
Medlem
furis avatar
Kn: Man
lder: 19
Erfarenhet: Tillrckligt, lsd har jag anvnt mnga gnger innan.

Jag vet att jag inte r s bra p att skriva men tnkte bara bertta hur fruktansvrt illa det kan g nr man snear p LSD.
Jag & 3 polare hade tagit LSD, jag och en av dom skulle frska f trippen s intensiv som mjligt s vi kkade 4 lappar shiva var.

Vi tog lapparna vid 22.00 fr att inte vi skulle va trippade enda in p morgonen dagen efter, men s blev de nd.
Vi hade rkt och druckit l hela dagen fr att inte nojja infr trippen, nr vl trippen brjade stta fart s
blev jag vldigt yr och konstig p ngot annat stt n jag brukar p tripp.
Jag satt i soffan med 2 andra polare som inte hade kkat LSD nr de brjade sl p. Vipps s fattade jag ingenting. Vrkligen ingenting.
Jag frskte komma p vad jag hette, var jag bodde, vilka som var hr etc. Men allt gick t helvete s jag sket i att tnka fr det var ingen id
att ns frska.

Vid ca 23.30 brjar allting balla ur, jag har vldigt dligt minne av vad som har hnt, eller kanske inte. Jag vet faktiskt inte riktigt fr allting var som en nda stor mardrmm.
Vid ca 00.00 p natten s brjade jag "drmma" eller vad jag nu ska kalla det, fick fr mig massa konstiga grejer som s klart inte var sant men det kndes vldigt verkligt just d.

Jag hade gtt in och lagt mig p mitt rum fr att det kndes fr konstigt att st upp, eller rttare sagt jag kunde
inte st upp.
Efter de hr s knns allting som en drmm, jag vet inte riktigt vad jag har gjort men har ftt allting frklarat fr mig, vilket jag bara trodde jag hade drmt att jag hade gjort men
i sjlva vrket gjort p riktigt.
Jag gick upp p toa och skulle pissa, vilket inte r s konstigt. Nr jag gjort det gick jag in p rummet igen men var inte dr spec lnge.
Gick till toan igen och hade satt p duschen och brjat duscha med alla klder p.
Nu brjade polarna bli lite oroliga fr jag hade frsvunnit men dom fattade att jag stod i duschen efter ett tag. Jag vgrade g ut drifrn fr de kndes som en ond skugga vilade ver resten av huset.
Tillslut s hjlpte en polare som inte var trippade med att stta p mig torra klder och gav mig en handduk. Men jag trodde han frskte dlja ngot fr mig i handduken. Av ngon anledning
hade jag ftt fr mig att han hade ddat min katt och lagt den i handduken fr att frska gmma den fr mig.

Tillslut s hade jag nog glmt bort katten (som inte var dd igentligen) och fick p mig klder och gick in p rummet och la mig igen.

Det r nu allting brjar bli riktigt allvarligt.

Jag ligger i rummet och kollar upp p taket, ser inte dom vanliga frgerna. Bara svarta skuggor som kommer ifrn taket och frsker ta upp mig.
Ngon gng under natten s fr jag fr mig att min mamma r dd, morsan betyder vldigt mkt fr mig s det var riktigt nojjigt. Jag brjade
skrika som fan fr morsan var dd, trodde jag.
Senare hade jag ftt fr mig att min pappa var dd, jag hade ocks trott att det var ngra av min lillebrors kompisar som hade blivit mrdade
utanfr mitt hus och att polisen var hr. Pltsligt brjar jag se blod, verallt var det blod och jag brjade skrika nd mer.
Kndes som de rann blod ner ifrn taket och in i min mun, trodde ocks att min mamma hade krockat med ett rdjur och dtt och s p ngot sett
kndes det som att jag sg rdjuret och min mamma igmte mig i soffan. Kanske lter konstigt men det kndes vldigt vrkligt.
Hade inga benzo hemma heller s polarna fick inte lugn p mig. Dom tvingade i mig 2 bongar & av ngon jvla anledning gav dom mig cocillana fr att f mig lugn,
men de blev jag inte. Trodde det var ett glas vatten men ist var de trgflytande hostmedicin som jag spydde upp fortare n fan.

Nu kommer jag inte ihg s mycket mer, har frskt att vara detaljerad av det som jag har ett "vagt" minne av.

Tnk er fr vldigt noga innan ni tar s mycket syra, hjrnspken r fan inget att leka med. Jag har aldrig varit s rdd i hela mitt liv.

Aldrig LSD igen, inte efter det hr. Det r de inte vrt.

Det kanske lter lite konstigt men allting r s vrkligt p LSD, ngon kanske har upplevt ngot liknande och isf vet ni hur rdd man kan bli.

Hoppas ni tnker igenom det riktigt noga innan ni tar s mycket, skulle inte ns vilja att min vrsta fiende upplevde ngot snt.

Mvh furi
Citera
2008-01-22, 22:44
Medlem
Lter inte s kul
Citera
2008-01-22, 22:47
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokt
Lter inte s kul

Det var de inte heller. Sg rtt hrt om jag fr sga de sjlv
Citera
2008-01-22, 23:03
Medlem
Silence Dogoods avatar
Har sjlv inte prvat mycket alls. Det r kul att jmfra hur sikterna skilldras mellan olika trdar. Ibland kan jag verkligen knna att det skulle vara kul att prova olika droger, men efter att ha lst tex. detta blir man bara rdd. Frstr dock att detta r en stark drog, plus att du ven tog mycket.
Citera
2008-01-22, 23:12
Medlem
Nyxs avatar
Som Erowid sger:
Know your body, Know your mind, Know your substance, Know your source

Hade du rtt Set / Setting och allt sdant? Knns som du neglerade det - inte bra. Och att sedan ta andra mnen fr att inte nojja brukar ju bara sl tillbaka senare.

Jaja, bra att du landade hel. Aldrig mer LSD lter lite i bryskaste laget, men sger du det s.
Citera
2008-01-22, 23:22
Medlem
Harikiriis avatar
Vad r detdr cociallana eller hur det stavades?

Lter som en vldigt vldigt jobbig upplevelse
Citera
2008-01-22, 23:39
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Vad r detdr cociallana eller hur det stavades?

Lter som en vldigt vldigt jobbig upplevelse

Flytande hostmedicin.

Lter i vrigt inte som ngon rolig upplevelse. Usch.
Citera
2008-01-22, 23:42
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyx

Aldrig mer LSD lter lite i bryskaste laget, men sger du det s.

Jag kan tnka mig att om man fr en riktigt otck snedtripp, s vgar man nog faktiskt inte ta LSD igen.
Citera
2008-01-22, 23:48
Medlem
Lter inge kul det dr du.

Jag tror nog man kan komma ver snetrippar som dessa dock. Har en polare som var med om en riktigt hemsk bilolycka. Han sa att han aldrig mer skulle ka bil. Hll sig i 1 mnad. Sen kan du ge dig fan p att han kte bil igen.

99% av alla snetrippar tror jag faktiskt kan undvikas genom att veta vad man stoppar i sig, rtt setting, och en bra trippvakt.
Citera
2008-01-23, 00:05
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranth

99% av alla snetrippar tror jag faktiskt kan undvikas genom att veta vad man stoppar i sig, rtt setting, och en bra trippvakt.

Tror inte det stmmer alls.

Hade en s planerad svamptripp med sitter, bsta setting (helt hus fr oss sjlva, med varm milj) och alla hade ftt all information om svamparna etc och att man kommer ur hela effekten efter ca 4-6h.

Vran kompis, och mnga andra tror jag, kan ltt under rusets gng totallt glmma av att dem tagit svamp och vad det innebr etc, detta fick iaf vran kompis att st och krama ytterdrren medans han skrek "JAG R MILITR, JAG MSTE VAKNA!". Haha, garvade rtt hrt t honom och lmnade honom ifred med drren

Angende tripprapporten;
Lter ju inte som ngot vidare. Tycker dock inte det verkar konstigt att ni provar p en sdan stor dos som man mste egentligen vara erfaren av fr att kra p, och sga "aldrig mer LSD". Detta har mina kompisar sagt dem 2-3 senaste snedtripparna eftersom dem tyckte det var s hemskt, men tiden lker alla sr. Drfr anvnder jag sjlv ordet "aldrig" vldigt sllan.

Anvnd LSD frsiktigt, och med respekt s ska du allt se att det blir en mycket trevligare erfarenhet.
Citera
2008-01-23, 00:42
Medlem
Rastapappans avatar
Lter inte s trevligt
Citera
2008-01-23, 02:22
Bannlyst
I'm feelin' you.

Har varit med om en nstan identisk upplevelse.
Gigantisk dos, egodd efter 1h, sen helvete.
Sg ocks min mamma, fast det var jag som dog och det sista hon sa till mig var att hon r s otroligt besviken p mig och s dog jag.
Min mamma betyder allt i mitt liv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in