• 1
  • 2
2008-01-30, 14:19
Medlem
tverskoys avatar
Jag läste bestseller boken Tätt intill dagarna och blev imponerad av bokens huvudfigur - bokens författarens (Mustafa Can) moder som gav födelse till FEMTON barn under sitt liv.

Trots att hälften av hennes barn dog av krig, svalt och sjukdomar vågade hon fortsätta kämpa hård för livet och offra sitt liv för att föda fler barn och försörja dem. Hon tog hand om sina många barn ensam på egen hand! Helt fantastisk!

Jag kan inte föreställa mig en shoping-galen och glamur-sjuk svensk kvinna att offra sitt liv på så sätt för barnens skull.

Vi europeer upplever demografisk kris och åldrande befolkning och tvungna att ta emot de som föder barn och försörja dem för att de ska ta hand om oss när vi blir gamla.

En muslimsk kvinna är helt fantastisk, en absolut forebild för kvinnligheten tycker jag.

Jag rekomenderar alla intresserade att läsa ovannämnda boken för att skaffa kunskaper om omvärlden och delvis förstå varför ligger vi illa till medan muslimerna tar över.
Citera
2008-01-30, 18:57
Medlem
shanghais avatar
Vår planet klarar knappt av fler människor. Att varje kvinna i nästkommande generationer skulle föda 15 barn skulle knappast vara bra.

Svårt att ha ett jämställt samhälle om kvinnor ska vara hemma och producera barn hela sina liv.
Citera
2008-01-30, 19:31
Medlem
tverskoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shanghai
Vår planet klarar knappt av fler människor. Att varje kvinna i nästkommande generationer skulle föda 15 barn skulle knappast vara bra.

Svårt att ha ett jämställt samhälle om kvinnor ska vara hemma och producera barn hela sina liv.

Jaså, där ser vi hur en medelsvenne tänker.

Svenska folket åldras som fan och vi upplever demografisk kris pga vilken vi är tvungna att ta emot lyktingar och den här idioten talar om hur överbefolkad vår planet är...
Citera
2008-01-30, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy

Svenska folket åldras som fan och vi upplever demografisk kris pga vilken vi är tvungna att ta emot lyktingar och den här idioten talar om hur överbefolkad vår planet är...

Enda anledningen svenskar skaffar barn är för att det är som en trend, precis som när man köper en mössa som är inne. Barnet gör man till någon slags docka som man köper kläder konstant och byter dagligen.

Minns inte vilket program jag såg nu som sa något liknande, men det kan stämma?
Citera
2008-01-30, 20:33
Medlem
jellesis avatar
Citat:

Så vi är tvungna att ta emot flyktingar för att svenska folket är på väg att dö ut? Är det alltså därför vi tar emot flyktingar?

Får nog hålla med föregående 'medelsvenne' om att det är ren idioti att spotta ur sig 15 barn per kvinna. Eller vill vi att hela världen ska se ut som indien?
Nej, kan då inte hålla med om att den muslimska kvinnan som spottar ur sig unge efter unge skulle vara någon förebild för kvinnor världen över. Klart, vill man ta över världen så är det säkert bra. Är du själv muslim förresten?
Citera
2008-01-30, 20:58
Medlem
tverskoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jellesi
Så vi är tvungna att ta emot flyktingar för att svenska folket är på väg att dö ut? Är det alltså därför vi tar emot flyktingar?

Får nog hålla med föregående 'medelsvenne' om att det är ren idioti att spotta ur sig 15 barn per kvinna. Eller vill vi att hela världen ska se ut som indien?
Nej, kan då inte hålla med om att den muslimska kvinnan som spottar ur sig unge efter unge skulle vara någon förebild för kvinnor världen över. Klart, vill man ta över världen så är det säkert bra. Är du själv muslim förresten?

Jo, vår befolkning åldras och inte producerar tillräklig mycket barn precis som i resten av västeuropa.

Det är inget snack om femton barn, svenskor har svårighet att ens föda ett ända frisk barn under hela sitt liv. Fan vet vad de annars sysslar med: shopping, knulla, supa, karriär, knulla, supa osv.

Jag är inte en muslim ännu, men jag tänker på saken och tror att det vore bra idé att ha en muslimsk fru.

Tänk på saken - hennes pappa pizzabagare som kan mata mig med en gratis pizza när jag vill, hennes stora familjen som kan hjälpa oss ta hand om barnen och själva muslismka frugan ska ta hand om våra barn utan att tvinga mig ta någon javla pappaledig osv

Däremot svenska kvinnor är fan vet vem och fan vet vad de vill.

Plus jag tvivlar på hur genetisk friska svenskarna är, ni är ju ett javla dement folk som är sjuk som fan.

Så jag vet inte riktig, islam låter som en bra idé jämfört med katoliska kyrkan som gifter bögar, ush.
Citera
2008-01-30, 21:25
Medlem
Citat:
Jag läste bestseller boken Tätt intill dagarna och blev imponerad av bokens huvudfigur - bokens författarens (Mustafa Can) moder som gav födelse till FEMTON barn under sitt liv.

Trots att hälften av hennes barn dog av krig, svalt och sjukdomar vågade hon fortsätta kämpa hård för livet och offra sitt liv för att föda fler barn och försörja dem. Hon tog hand om sina många barn ensam på egen hand! Helt fantastisk!

Jag kan inte föreställa mig en shoping-galen och glamur-sjuk svensk kvinna att offra sitt liv på så sätt för barnens skull.

Vi europeer upplever demografisk kris och åldrande befolkning och tvungna att ta emot de som föder barn och försörja dem för att de ska ta hand om oss när vi blir gamla.

En muslimsk kvinna är helt fantastisk, en absolut forebild för kvinnligheten tycker jag.

Jag rekomenderar alla intresserade att läsa ovannämnda boken för att skaffa kunskaper om omvärlden och delvis förstå varför ligger vi illa till medan muslimerna tar över.

Vad är det som är positivt med att spotta ur sig en massa barn som man inte är förmögen att ta hand om?
Citera
2008-01-30, 21:29
Medlem
Empresss avatar
Citat:

Det är inget snack om femton barn, svenskor har svårighet att ens föda ett ända frisk barn under hela sitt liv. Fan vet vad de annars sysslar med: shopping, knulla, supa, karriär, knulla, supa osv.

Det har du källhänvisning till?:
"svenskor har svårighet att ens föda ett ända frisk barn under hela sitt liv."
Citera
2008-01-30, 22:22
Medlem
tverskoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Det har du källhänvisning till?:
"svenskor har svårighet att ens föda ett ända frisk barn under hela sitt liv."

Javisst, ser du min kuk på avataren, ditt kan jag hänvisa dig för källorna
Citera
2008-01-30, 22:28
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:

Hon var rätt bra på att knulla runt i alla fall. Ensamstående och femton barn, inte dåligt.
Citera
2008-01-30, 23:18
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Javisst, ser du min kuk på avataren, ditt kan jag hänvisa dig för källorna

det känns som att där tappade det här diskussionsämnet sitt sista uns av allvar och legitimitet. tverskoy, om du var en fjärdedel så mån om ditt anseende och rykte här på fb som du är om att alla ska se din kuk så hade du insett ditt misstag i och med den här tråden för länge sedan.
Citera
2008-01-31, 00:01
Medlem
Cut-Throats avatar
Många svenska kvinnor har glömt riktiga värden till förmån för dekadens och ytlighet, tyvärr. Men islam är ingen lösning. I förlängningen leder den till samma skit. Monoteismen fungerar inte i längden eftersom den är alldeles för restriktiv i många avseenden.

Och att världen redan skulle ha tillräckligt med människor är visserligen sant, men inte ska "svenskarna" behöva gå under som folk bara för det. Det är ren idioti. Bättre att vi är många än att de är det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in