Citat:
Ursprungligen postat av jellesi
Så vi är tvungna att ta emot flyktingar för att svenska folket är på väg att dö ut? Är det alltså därför vi tar emot flyktingar?
Får nog hålla med föregående 'medelsvenne' om att det är ren idioti att spotta ur sig 15 barn per kvinna. Eller vill vi att hela världen ska se ut som indien?
Nej, kan då inte hålla med om att den muslimska kvinnan som spottar ur sig unge efter unge skulle vara någon förebild för kvinnor världen över. Klart, vill man ta över världen så är det säkert bra. Är du själv muslim förresten?
Jo, vår befolkning åldras och inte producerar tillräklig mycket barn precis som i resten av västeuropa.
Det är inget snack om femton barn, svenskor har svårighet att ens föda ett ända frisk barn under hela sitt liv. Fan vet vad de annars sysslar med: shopping, knulla, supa, karriär, knulla, supa osv.
Jag är inte en muslim ännu, men jag tänker på saken och tror att det vore bra idé att ha en muslimsk fru.
Tänk på saken - hennes pappa pizzabagare som kan mata mig med en gratis pizza när jag vill, hennes stora familjen som kan hjälpa oss ta hand om barnen och själva muslismka frugan ska ta hand om våra barn utan att tvinga mig ta någon javla pappaledig osv
Däremot svenska kvinnor är fan vet vem och fan vet vad de vill.
Plus jag tvivlar på hur genetisk friska svenskarna är, ni är ju ett javla dement folk som är sjuk som fan.
Så jag vet inte riktig, islam låter som en bra idé jämfört med katoliska kyrkan som gifter bögar, ush.