Flashback bygger pepparkakshus!
2008-02-13, 20:10
Medlem
Malices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kérastase
Och om man inte är riktigt 100 på det med cannabis ju mindre ska man väl iaf röka? :S

Va? nu fattar jag inte. Menar du att du ska röka mindre? Jaja, ta lite och prova dig fram, svårare än så är det inte.
Citera
2008-02-13, 20:10
Medlem
Malices avatar
Citat:
Haha, sitter kvar lite från när man var liten ^^. Får träna bort det . Ja okej de låter bra, o rätt folk såklart o kanske något kul o göra? Så man inte sitter i sin säng o är livrädd att få en data över sig

Ja precis du har ju fattat hur det ska gå till.
Citera
2008-02-13, 20:12
Medlem
Kérastases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malice
Va? nu fattar jag inte. Menar du att du ska röka mindre? Jaja, ta lite och prova dig fram, svårare än så är det inte.

Nej sant, man känner när det räcker lixom
Citera
2008-02-13, 20:13
Medlem
Malices avatar
Citat:
Nej sant, man känner när det räcker lixom

high five lycka till! Rapportera tillbaka hur det går i framtiden.
Citera
2008-02-13, 20:14
Medlem
Kérastases avatar
Citat:
Ja precis du har ju fattat hur det ska gå till.

Hihi, kanske börjar bli "van", nee men jag märkte att sådär skulle det inte gå till lixom.
Citera
2008-02-13, 20:15
Medlem
Malices avatar
Citat:
Hihi, kanske börjar bli "van", nee men jag märkte att sådär skulle det inte gå till lixom.

hahaha vad söt du är.
Citera
2008-02-13, 20:15
Medlem
Kérastases avatar
Citat:
high five lycka till! Rapportera tillbaka hur det går i framtiden.

Det ska jag göra , får bli lite roligare rapport då också .
Citera
2008-02-13, 20:17
Medlem
Kérastases avatar
Citat:
hahaha vad söt du är.

Haha, nybörjare
Citera
2008-02-13, 20:21
Medlem
Kérastases avatar
Men alltså, jag blev ju spänd i kroppen och mitt hjärta började dunka lite fortare, läste precis att det är negativa symptom .
Citera
2008-02-13, 20:24
Medlem
Malices avatar
Citat:
Men alltså, jag blev ju spänd i kroppen och mitt hjärta började dunka lite fortare, läste precis att det är negativa symptom .

Hehe, seså lugna dig nu. Om man är rädd ska man avstå. ´Sen vid nåt tillfälle när du känner dig tillfreds så provar du igen om du vill. Ta det lugnt bara, inget farligt kan hända.
Citera
2008-02-13, 20:27
Medlem
Kérastases avatar
Citat:
Hehe, seså lugna dig nu. Om man är rädd ska man avstå. ´Sen vid nåt tillfälle när du känner dig tillfreds så provar du igen om du vill. Ta det lugnt bara, inget farligt kan hända.

Nej nej det är sant o helst ska man säkert vara på bättre humör innan o så, fått sig lite sömn.. man lär sig mer o mer för varje gång kan jag tänka mig (:, alltså hur man ska göra i fortsättningen.. nej de va ju ingen fara, bara att kroppen o hjärnan spela mig några spratt ^^. Men jag försökte hålla mig lugn o så, o anstränga mig för personen som sagt >_<. Var nog heelt chill, fick tom höra att jag var rolig o skön ;/.
Citera
2008-02-13, 20:31
Medlem
Malices avatar
Citat:
Nej nej det är sant o helst ska man säkert vara på bättre humör innan o så, fått sig lite sömn.. man lär sig mer o mer för varje gång kan jag tänka mig (:, alltså hur man ska göra i fortsättningen.. nej de va ju ingen fara, bara att kroppen o hjärnan spela mig några spratt ^^. Men jag försökte hålla mig lugn o så, o anstränga mig för personen som sagt >_<. Var nog heelt chill, fick tom höra att jag var rolig o skön ;/.

Det kan ju bara bli bättre, oroa dig inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in