Citat:
Ursprungligen postat av
muntii
Jag tror att det beror på att de förra gångerna så har du rökt alldeles för mycket, denna gången rökte du med inställningen "fan det kommer gå åt helvete idag" och så blev det
Hade en ganska posetiv inställning då jag var säker på att det var alkoholen innan jag rökte förra gången som gjorde att jag "sneade" och trodde därför att det skulle vara lugnt... Men lite nojig var jag nog
Citat:
Ursprungligen postat av
datz
ja vafan , snus , cigg , alkohol osv tar ett tid innan det kan njutas fullt ut
Ja så tänkte jag! Men nu blir det nog inte igen för mig..
Citat:
Ursprungligen postat av
NisseGhandi
Det kanske inte är "din" drog helt enkelt. Jag tycker själv inte att ruset är så jävla fantastiskt så jag röker inte alls nuförtiden. (bara om jag vill somna riktigt hårt, då är det skitbra) Välkommen i klubben.
Alla säger att jag inte borde hålla på med droger då jag inte klarar av det.. så ska nog lyssna på dem nu
Citat:
Ursprungligen postat av
Flexfit
Din reaktion låter riktigt märklig. Säker att det bara var cannabis? Ångestattacker förekommer väl ganska frekvent bland nybörjare som röker för mycket. Men hallucinationer är ju något helt annat. Minst sagt konstigt.
Yes är säker, kollade och luktade på det innan vid båda tillfällena och litar på de som gav mig då de är vana. Första gången hade jag ingen aning om att man kunde få hallucinationer så jag blev riktigt rädd! Andra gången blev jag inte lika chockad så jag kunde "njuta" av det jag såg lite men det var fortfarande läskigt.. Kan det vara så att jag är allergisk eller något sådant?
Citat:
Ursprungligen postat av
Flexfit
Tror ovanstående har en poäng. Som färsking bör du inte röka så starka joints. Testa med en mindre mängd, och rök sedan en till om det känns stabilt och lungt. Att vara i en trygg miljö kan också spela roll för hur du tacklar ruset. Lycka till
Jag visste inte att det var mycket med 4a bloss... men jag är iofs ganska liten så det kan ju vara därför.. men kommer nog aldrig våga testa igen