• 1
  • 2
2008-02-06, 22:05
Medlem
Tjo!
Dragit igång en liten anavar kur, 40/mg ed.(20mg morron/kväll)
Men nu redan efter 3:e dagen så har jag märkt att picken är stendöd och påsen blivit bra mycket mindre, är detta ens möjligt? Vad jag fattat det ska väll det inte kunna hända förens efter kurenns slut?
Undrar om detta är vanligt, funderar på om det kan vara blandningen av finasteride o anavar, men vad jag sett på nätet så ska det inte vara nån fara, använder ej finasteride enbart för kuren utan även i vanliga fall.
Men om någon vet, kommer det vara så här under hela kurensgång lr går det över tro?
Tacksam för svar
Citera
2008-02-06, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petsson_77
Tjo!
Dragit igång en liten anavar kur, 40/mg ed.(20mg morron/kväll)
Men nu redan efter 3:e dagen så har jag märkt att picken är stendöd och påsen blivit bra mycket mindre, är detta ens möjligt? Vad jag fattat det ska väll det inte kunna hända förens efter kurenns slut?
Undrar om detta är vanligt, funderar på om det kan vara blandningen av finasteride o anavar, men vad jag sett på nätet så ska det inte vara nån fara, använder ej finasteride enbart för kuren utan även i vanliga fall.
Men om någon vet, kommer det vara så här under hela kurensgång lr går det över tro?
Tacksam för svar

3 dar lät lite.. men efterlängre kur så tror ja de möjligt.
Anavar kan ge mer ackne ialf..
Citera
2008-02-06, 22:22
Medlem
staggy25s avatar
det är nog finasteriden..den sänker ju dht rätt duktigt och detta kan leda till impotens..eller erektions problem.
sen om anavaret är nått som triggat detta nu på senare tid då du har påbörjat kuren..hmmmm..?

Tänka på att dht är det som gör dig till en man..

med DHT ute ur kroppen eller minskad till en låg nivå, så ökar östrogennivån ganska mycket, detta tror jag ger en negativ feedback så att testo utsöndringen minskas också...därmed mindre kulor.

bra-och-veta-läsning:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=583253
Citera
2008-02-06, 22:36
Medlem
ok får nog skita i finasteriden då iaf nu under kuren, Regain bör väll funka? Annars får jag vara utan.

Men tack för svaret iaf
Citera
2008-02-06, 23:04
Medlem
Nu ska vi inte skälla på finasterid för mycket nu.
Du skriver själv att du har tagit finasterid innan kuren, eller?
Hade du problem då?
Är svaret nej så är det med stor sannolighet så att det är blandningen mellan anavar och finasterid som gör att du får lite problem. Men jag har fortfarande svårt att förstå...att du har detta problem redan efter 3 dagar. Att du kör på lågdos anavar gör det hela mycket konstigare.

staggy25 Kan skriva det också att många som skriver skit om finasterid (impotens osv..) är ofta naturläkemedel säljare. ( saw palmetto ). Men visst verkar det finnas ett problem där, men det är ovanligt. Tror mycket sitter i psyket också.
Senast redigerad av arre_quake 2008-02-06 kl. 23:06.
Citera
2008-02-07, 08:20
Medlem
hypnols avatar
50mg anavar kör jag på och ett par dagar in i kuren så dog mr willy på mig med. Så jo de kan hända..
Citera
2008-02-07, 10:40
Medlem
hypnols avatar
Håller på att testa med tribulus för att få igång den igen men det verkar inte funka så bra iaf. Rekommenderat e nog att slänga in lite proviron men själv hittar jag inget. Någon som vet vart får ni gärna PMa mig....
Citera
2008-02-07, 12:25
Medlem
staggy25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arre_quake
staggy25 Kan skriva det också att många som skriver skit om finasterid (impotens osv..) är ofta naturläkemedel säljare. ( saw palmetto ). Men visst verkar det finnas ett problem där, men det är ovanligt. Tror mycket sitter i psyket också.

tjena
nej hehe jag vill inte snacka skit om finasterid på nått sätt..den har hjälpt miljoner killar o gubbar. Jag vill lägga fram fakta..även om den inte är så positivt.
tycker bara att det inte är värt att bruka när det gäller biverkningar i det långa loppet. och biverkningarna är många och jobbiga samt långvariga..så därför är jag inte för fina/duta....i alla fall inte om man ska bruka dessa av kosmetiska skäl...(oavsett dos)

lovar att jag inte är försäljare av något slag..och att det information jag vet om fina-duta..är av egna studier och erfarenhet. =))
Citera
2010-07-02, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evol_
3 dar lät lite.. men efterlängre kur så tror ja de möjligt.
Anavar kan ge mer ackne ialf..
Acne uppstår bara i högre doser med anavar, 40 mg/dag är inte särskilt hög.
Citera
2010-07-02, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piketbussAB
Acne uppstår bara i högre doser med anavar, 40 mg/dag är inte särskilt hög.

Shit, vilken tur!
Han har väl legat sömnlös i 2½ år nu och undrat
Citera
2010-07-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadadria
Shit, vilken tur!
Han har väl legat sömnlös i 2½ år nu och undrat
Jag sökte och hitta tråden, dock om annat som har med anavar att göra och då ville jag bara dela med mig info som jag läst.
Citera
2010-07-02, 21:11
Medlem
låter konstigt att få problem på anavar som anser vara ett riktigt "kärring prepp". Har nästan inte läst många dokumenterade problem med det.

Undviker gärna forum-inläggen och läser artiklar istället
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in