Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2001-08-05, 21:04
Medlem
Snackade med en kille med nicket [BLACKsunday] som var OP på IRC, DalNet-kanalen #Leifi, som sa att killen som gör Leifi har blivit tagen av snuten, att det t o m stått i tidningen (vilken kom han dock inte ihåg). Stämmer detta verkligen??? Isåfall, var/när/hur? Är detta slutet för den folkkäre zigenar-jäveln?
Citera
2001-08-10, 20:03
Medlem
LEIFI TAGEN AV SNUTEN????

Det stämmer inte.
Citera
2001-08-12, 15:25
Medlem

Då skulle jag vilja att du backade upp det påståendet.
Citera
2001-08-13, 09:57
Medlem

Inte fan är leifi tagen av snuten! fan, grabben lever och mår bra och befinner sig just nu i östra finland där han hälsar på lite släktningar.. jag vet även att leifi har en mer eller mindra fetishism för den finska maten - med andra ord - finsk korv, skinka, fisk och björnkött är allt som slukas där borta.. det och öl samt vodka så klart! tjaa, som jag alltid brukar säga - finsk korv är den godaste korven som finns! och nu är jag 100% seriös! ha det hursomhelt!
Citera
2003-07-29, 20:35
Bannlyst
Ok .... killen ovanför mig är inte seriös verkar det som. Men ett bra svar på din fråga är att en OP på kanalen #leifi sa så... det kanske inte stämmer man ska inte tro på folk på IRC

Just nu är det såhär att jag e ganska leifi-besatt o har mailat han som gjort leifi ngra gåner. Så här är det, Martin Turenic hade registrerat sidan www.mustalainen.com, och det var den FÖRSTA sidan me leifi-mp3's den gick då vidare till www.turenic.com/leifi (som finns kvar) o det är även han på den kända "leifi" bilden där han poserar me pistol, som fanns på sidan. Han säger sig ha fått leifi från gamla inspelade kasettband från leifi. Men troligtvis är han som gjorde leifi inte ens zigenare. Det är en myt, men han härmar finsk-zigensk accent bra!
Såg en dokumentär om fiska zigenare i sverige, och det är en annan grupp skild från svenska/andra zigenare(romer), Dessa finskazigenare pratade EXACT som LEIFI! ...
dessutom har jag konfirmerat 100% att han snackar lite finska då alla ord är på finska. Och jag är 80% säger på (frågat) att de zigenska skällsorden är korrekta...
Så det kan finnas en finsk zigenare som ringt, men enligt turenic va leifi i häktet för det tillfället....

men jaja skriver för mycket för min första post[/img]
Citera
2003-08-02, 15:45
Medlem
Ingen som har mera info om vad han gör nu för tiden ?
Citera
2003-08-03, 18:50
Medlem
Twizzs avatar
Ja man har inte hört något nytt från honom på länge, Han har gett mej många fina garv.
Citera
2003-08-08, 01:38
Medlem
Leifi är humorns okrönte kung.
Citera
2003-08-13, 16:49
Medlem
atzes avatar
jag har läst att lefi blev tagen av farbror blå för bla. olaga hot osv.
Citera
2003-08-13, 19:03
Medlem
Megons avatar
Re: LEIFI TAGEN AV SNUTEN????

Citat:
Ursprungligen postat av Phorum (Dylan)
Snackade med en kille med nicket [BLACKsunday] som var OP på IRC, DalNet-kanalen #Leifi, som sa att killen som gör Leifi har blivit tagen av snuten, att det t o m stått i tidningen (vilken kom han dock inte ihåg). Stämmer detta verkligen??? Isåfall, var/när/hur? Är detta slutet för den folkkäre zigenar-jäveln?

Jag var op i kanalen #hallick på undernet en gång när jag gick in där, jag var ensam där. Men när jag var där så ägde jag 100 horor och hade fett med respekt.

Kontentan: alla på IRC ljuger
Citera
2003-08-14, 21:18
Medlem
Zeromatics avatar
accent etc. kan mycket väl bero på att någon av hans föräldrar är finsk
eller så, man har liksom accenten i sig då, särskilt när man hör dem stå
och snacka i telefon med sina nära släktingar varje månad osv. ;-P
Citera
2003-10-31, 10:36
Medlem
Dylans avatar
Hehe, plötsligt hittar man en gammal post... Jo, att alla på IRC ljuger är väl ingen nyhet, men det gick rykten om att han haffats på den tiden, inte bara där. Och det dök aldrig upp några nya mp3'or heller. Så vem är han och vad gör han nu? Om han är intresserad av att börja ringa och hota igen så kan jag betala telefonräkningarna!

Citat:
Posted by BARREL - 03-07-31 at 20:27
jag har hört att leifi bor i upplands väsby.. ca 26 år gammal, tatueringar..
har träffat honom på data partyt remedy 1996..

Heh...Och vad kan han tänkas heta på riktigt då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in