Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-24, 22:07
Medlem
Har ni tips på några nya och roliga sniperspel? Bra grafik är ett krav!
Citera
2008-02-24, 22:09
Bannlyst
Enda jag vet är SNIPER ELITE. Rätt bra faktiskt
Citera
2008-02-24, 22:11
Medlem
BecaHas avatar
Call of Duty 4 har ju en massa Sniper missions och dom är jäävligt grymma nog bästa sniper uppdrag jag lirat på något fps spel.
Citera
2008-02-24, 22:19
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BecaHa
Call of Duty 4 har ju en massa Sniper missions och dom är jäävligt grymma nog bästa sniper uppdrag jag lirat på något fps spel.

"en massa" sniper-uppdrag är väl att ta i. Ett sniperuppdrag på två delar finns det ju. Ett jävligt roligt och välgjort uppdrag dock, och bättre än hela Sniper Elit enligt mig.
Citera
2008-02-26, 00:16
Moderator
Falukropps avatar
Skulle väl kika på lite olika covert op-spel. De brukar ju ha en del snipingmöjligheter. Project IGI är ett typiskt sånt spel där man kan smyga runt och rensa med sniperbössan innan man går in.

Annars är det väl Sniper Elite som är det minst plågsamma att spela av de rena sniperspel som finns. Jag tycker det suger, men det finns ju andra i tråden som gillar det. Kanske kan vara värt att testa.

Tips till nästa gång, det finns en sticky tråd för den här typen av frågot, http://www.flashback.org/showthread.php?t=484058.
Citera
2008-02-26, 00:22
Medlem
Folkskyggs avatar
Skulle vara roligt med något likt Hitmen fast man är krypskytt istället och ska göra uppdrag i princip.
Citera
2008-02-26, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Folkskygg
Skulle vara roligt med något likt Hitmen fast man är krypskytt istället och ska göra uppdrag i princip.

Då har du Sniper Elite.

Vill du ha en ren sniper sim TS så googla på Sniper simulation, har för mig att det finns en simulator vid det namnet. Rek, ej inte det.
Citera
2008-02-26, 00:31
Medlem
Folkskyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schill88
Då har du Sniper Elite.

Vill du ha en ren sniper sim TS så googla på Sniper simulation, har för mig att det finns en simulator vid det namnet. Rek, ej inte det.

Dock utspelar sig Sniper Elite under andra världskriget, skulle vilja ha mer nutid, eller mer tekniskt.
Citera
2008-02-26, 00:39
Medlem
En film att se är Shooter.

varför jag nu skrev det här...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in