2014-06-08, 16:12
Medlem
MyNameIsTakens avatar
Tycker att skivorna The Poison och Scream Aim Fire är rätt så bra faktiskt

Några bra låtar på båda dom två albumen. Fever albumet är ok, gillar låten Your Betrayal.

Temper Temper är ett riktigt dåligt album dock, finns inte den hårda attityden som på deras tidigare album, allt känns mer klent och half-assed. Nej usch.
Citera
2015-08-12, 14:11
Medlem
Nya plattan Venom kommer på fredag! Har ni lyssnat på singlarna? Vad tror ni?
Citera
2016-10-31, 13:17
Bannlyst
Jo de är bra. I alla fall tycker jag om dem.
Citera
2018-07-09, 20:26
Medlem
Bullet for my valentine tvingas ställa in sin kommande konsert på Borgholm Brinner.
Anledningen uppges vara personliga skäl, meddelar Live Nation i ett pressmeddelande.
Svenska Refused ersätter bandet.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...verigespelning
Citera
2025-02-10, 02:56
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIsTaken
Tycker att skivorna The Poison och Scream Aim Fire är rätt så bra faktiskt

Några bra låtar på båda dom två albumen. Fever albumet är ok, gillar låten Your Betrayal.

Temper Temper är ett riktigt dåligt album dock, finns inte den hårda attityden som på deras tidigare album, allt känns mer klent och half-assed. Nej usch.
Håller med om att både The Poison och Scream Aim Fire är de bästa albumen som gjorts av BFMV. Fever är enligt mitt tycke också okej.
Själv gillade jag bara två låtar i Temper temper: Tears don't fall (part 2) och P.O.W. Resten är skit.

Sen är jag sådan att jag gillar oftast de gamla grejerna band gör (ex. Escape the Fates Dying is your latest fashion och Falling in reverse med The Drug is in you där alla låtar är guld med något undantag). Det nya som produceras har kanske en eller två låtar som går att lyssna på. Men inget slår gentemot hur ett band var i sin prime.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in