Citat:
Ursprungligen postat av Rauma
Din tönt, sitter här och tycker att du är så cool och duktig på att debattera. Du är säkert en oskuld lajvare själv.
Att vara cool är ingen åsikt, det är en livsstil.
Att jag är en flink jävel på att debattera är heller ingen åsikt utan ett faktum.
För övrigt är jag inte oskuld (är i ett stabilt förhållande), men det spelar egentligen ingen roll vad min sexuella erfarenhet är. Jag lajvar inte heller. Hur förklarar du detta lille pojk?
Citat:
Jag skrev min åsikt om lajvare vilket jag har rätt till. Då skrev Coffe_k44non att jag var stel och patetiskt vilket jag tolkade som ett personangrepp.
Nej jag skrev inte att DU var stel och patetisk (behöver inte skriva det, då du bevisar detta så bra på egen hand
![Grin](https://static.flashback.org/img/smilies2/grin.gif)
). Jag skrev att jag tyckte att din ÅSIKT var stel och patetisk. Visst har du rätt till en åsikt, men jag har således rätt att ha en åsikt om din åsikt. The door swings BOTH ways, vettu.
För övrigt så stavas "K4n0n" med endast EN 4:a och med en 0:a istället för ett "o". Du behöver inte tacka.
Citat:
Jag blev då arg och kontrade med något.
Kontrade med något... rätt patetiskt (du hade inte bara fel i dina påståenden, du drog även upp något som är helt irrelevant). Sucks to be you.
Citat:
Frågor på det?
Nope...