2008-03-14, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Gör dig själv en tjänst och skriv i ett forum där du faktiskt har något vettigt att säga. Här får du inte mycket gjort, hur gärna du än vill provocera.

Är du verkligen över 18?

On topic: Rollspelare blir mobbade av folk som inte har något bättre för sig. För expempel: Se citat ovan.
Jag skrev min åsikt om lajvare vilket jag har rätt till. Då skrev Coffe_k44non att jag var stel och patetiskt vilket jag tolkade som ett personangrepp. Jag blev då arg och kontrade med något.

Frågor på det?
Senast redigerad av Rauma 2008-03-14 kl. 20:31.
Citera
2008-03-14, 23:58
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rauma
Jag skrev min åsikt om lajvare vilket jag har rätt till. Då skrev Coffe_k44non att jag var stel och patetiskt vilket jag tolkade som ett personangrepp. Jag blev då arg och kontrade med något.

Frågor på det?

Nej men hade du räknat med något annat har du då sannerligen kommit fel.
Citera
2008-03-15, 03:07
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:

Frågor på det?

Jag varken spelar rollspel eller lajvar men har du blivit jagad med pinnar av rollspelare och därav ditt hat mot dem?
Dock så tror jag att du är 14-16 år gammal och tycker att du är jättetuff som hävdar dig mot folk som vågar vara sig själva.
Citera
2008-03-15, 05:18
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Din tönt, sitter här och tycker att du är så cool och duktig på att debattera. Du är säkert en oskuld lajvare själv.

Att vara cool är ingen åsikt, det är en livsstil.

Att jag är en flink jävel på att debattera är heller ingen åsikt utan ett faktum.

För övrigt är jag inte oskuld (är i ett stabilt förhållande), men det spelar egentligen ingen roll vad min sexuella erfarenhet är. Jag lajvar inte heller. Hur förklarar du detta lille pojk?

Citat:
Jag skrev min åsikt om lajvare vilket jag har rätt till. Då skrev Coffe_k44non att jag var stel och patetiskt vilket jag tolkade som ett personangrepp.

Nej jag skrev inte att DU var stel och patetisk (behöver inte skriva det, då du bevisar detta så bra på egen hand ). Jag skrev att jag tyckte att din ÅSIKT var stel och patetisk. Visst har du rätt till en åsikt, men jag har således rätt att ha en åsikt om din åsikt. The door swings BOTH ways, vettu.

För övrigt så stavas "K4n0n" med endast EN 4:a och med en 0:a istället för ett "o". Du behöver inte tacka.

Citat:
Jag blev då arg och kontrade med något.

Kontrade med något... rätt patetiskt (du hade inte bara fel i dina påståenden, du drog även upp något som är helt irrelevant). Sucks to be you.

Citat:
Frågor på det?

Nope...
Senast redigerad av Coffe_K4n0n 2008-03-15 kl. 05:26.
Citera
2008-03-15, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Jag varken spelar rollspel eller lajvar men har du blivit jagad med pinnar av rollspelare och därav ditt hat mot dem?
Dock så tror jag att du är 14-16 år gammal och tycker att du är jättetuff som hävdar dig mot folk som vågar vara sig själva.
Det gör mig arg att dom liksom inte skäms över att vara patetiska..

Nu drar jag från tråden.
Citera
2008-03-15, 13:09
Medlem
Citat:
Det gör mig arg att dom liksom inte skäms över att vara patetiska..

Nu drar jag från tråden.
Varför svarar du inte på mina frågor som jag ställde till dig, tidigare i tråden?
Citera
2008-03-15, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Varför svarar du inte på mina frågor som jag ställde till dig, tidigare i tråden?
Saker som jag finner patetiska gör mig arg, jag är bara sån.. allt från töntar som kollat på Green Street Hooligans och vill leka engelska huliganer och misshandla folk på fotbollsmatcherna till vuxna människor som leker med pilbågar och klär ut sig till alver.

Hoppas du blev nöjd med svaret.

I ärlighetens namn var inte min mening här i tråden att göra någon arg..
Citera
2008-03-15, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal

Vänta lite, nu blev det väl fel?
Citera
2008-03-15, 15:15
Medlem
pizazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse Ost

Han menar väl att de vågar stå för saker de tycker om, i detta fall rollspel/lajv! Vilket är deras business och så länge dem inte skadar ngn...

Citat:
För att dom är stela, fula, nördiga och patetiska? Leka krig och Sagan om Ringen liksom..

Jag håller inte med att de är så, de är inte ett krav för att bli en Role Player.

Men låt oss anta att det du skrev är rätt för argumentets skull. Varför ska du eller nån annan mobbare gå och mobba folk som ni tycker är stela, fula, nördiga och patetiska?

Är du så jävla svag att du måste hävda dig själv mot folk som är "Stela, fula, nördiga och patetiska"? Det är ju då du som är patetisk .
Citera
2008-03-15, 16:28
Medlem
Simaõs avatar
Jag antar att det är för att de flesta fantasynördarna är tillbakadragna och osäkra till sättet och därför inte vågar stå upp mot någon som kommer och hackar på dem. Objekt för mobbing är alltid de blyga och osäkra, egentligen oavsett vad de sysslar med, men deras sysselsättningar blir såklart förknippade med "mesighet" ju längre tiden lider.
Dock vet jag inte varför redan mesiga personer dras till fantasy, kanske är det för att man inte kan vara blyg om man ska hänga med de coola och dela deras intressen.
Citera
2008-03-15, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pizazz
Men låt oss anta att det du skrev är rätt för argumentets skull. Varför ska du eller nån annan mobbare gå och mobba folk som ni tycker är stela, fula, nördiga och patetiska?

Är du så jävla svag att du måste hävda dig själv mot folk som är "Stela, fula, nördiga och patetiska"? Det är ju då du som är patetisk .
Ditt jävla fittslödder. Jag har inte sagt att jag personligen mobbar dom. Har aldrig mobbat nån i hela mitt liv. Det enda jag gjorde var att svara i den här tråden varför jag tror folk mobbar dom.. och det ledde till det här.

Och ta bort De Niro från din avatar din fucking arab, blir så jävla lack när jag ser små kickersturkar som leker italienare fast ni inte är det.. ni har inte ett jack shit gemensamt med oss.
Senast redigerad av Rauma 2008-03-15 kl. 17:30.
Citera
2008-03-15, 17:03
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse Ost

Dom vågar göra vad dom verkligen vill och inte vad som är accepterat av den stora massan. Bättre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in