2008-03-17, 21:44
Svar från lesbiska eller bisexuella tjejer uppskattas extra!=)
Jo, såhär ligger det till.
Jag och min flickvän har varit ihop i ett halvår nu och vi har haft det jätte bra.
Kort och smått om min flickvän:
- Snusar
- Spelar fotboll i klubb
- Går på hockeymatcher
- Har en syster som är bisexuell och haft förhållande med en tjej i 2 år
Min flickvän har en tjej kompis hon lärde känna för ca ett halvår sedan..och de umgås mycket. Det hela började med att hennes kompis ville ha ett foto av min flickvän i ram..men det påverkade inte mig alls i tänkandet...men sedan så sov de hos varandra ofta..speciellt under en period. Då började jag fundera lite och kom att tänka på:
Kort och smått om min flickväns kompis:
- Stora svårigheter att ha förhållande med killar
- Snusar
- Helt galen i ett hockeylag, har hockey tatueringar
- Och brukar jämt skriva om hur mycket hon älskar min flickvän(de har umgåtts i ett halvår)
Självfallet så rubbade det här mitt tänkande och jag började undra så jag ställde frågan till min flickvän på ett moget sätt.
Hon blev riktigt upprörd och tog illa vid sig..och sa att hon var straight.
Det jag reagera på var att hon tog så illa upp....
men jaja, det hela slutar inte här haha..
I julklapp fick min flickvän ett par skor för 4000kr av henne....då började jag tänka ännu mer.
En till sak jag tänkt på att ca 1 månad efter jag fråga henne om hon var bi börja hon snacka om att hon tyckte det va så konstigt att jag trodde hon var bi med hennes kompis och inte någon annan av hennes kompisar.
Hoppas jag får någon hjälp...fråga gärna på om det är några frågor
Jo, såhär ligger det till.
Jag och min flickvän har varit ihop i ett halvår nu och vi har haft det jätte bra.
Kort och smått om min flickvän:
- Snusar
- Spelar fotboll i klubb
- Går på hockeymatcher
- Har en syster som är bisexuell och haft förhållande med en tjej i 2 år
Min flickvän har en tjej kompis hon lärde känna för ca ett halvår sedan..och de umgås mycket. Det hela började med att hennes kompis ville ha ett foto av min flickvän i ram..men det påverkade inte mig alls i tänkandet...men sedan så sov de hos varandra ofta..speciellt under en period. Då började jag fundera lite och kom att tänka på:
Kort och smått om min flickväns kompis:
- Stora svårigheter att ha förhållande med killar
- Snusar
- Helt galen i ett hockeylag, har hockey tatueringar
- Och brukar jämt skriva om hur mycket hon älskar min flickvän(de har umgåtts i ett halvår)
Självfallet så rubbade det här mitt tänkande och jag började undra så jag ställde frågan till min flickvän på ett moget sätt.
Hon blev riktigt upprörd och tog illa vid sig..och sa att hon var straight.
Det jag reagera på var att hon tog så illa upp....
men jaja, det hela slutar inte här haha..
I julklapp fick min flickvän ett par skor för 4000kr av henne....då började jag tänka ännu mer.
En till sak jag tänkt på att ca 1 månad efter jag fråga henne om hon var bi börja hon snacka om att hon tyckte det va så konstigt att jag trodde hon var bi med hennes kompis och inte någon annan av hennes kompisar.
Hoppas jag får någon hjälp...fråga gärna på om det är några frågor