2000-05-28, 17:08
Medlem
Hej

Ngra av er som lser detta r skert mn som har deltagit i gangbang, eller som det hette frr gruppsex. Till exempel en tjej, tv killar. Jag undrar, knns det inte avigt?

Sjlv r jag heteo och kan inte tnka mej att visa upp min erektion fr en manlig kompis. Och fick jag se en stkuk framfr mej s skulle jag knna mej helt fel och bli sexuellt avtnd.
Ej heller kan jag tnka mej att vara efter en annan man och knulla i hans sperma.

Mste man inte vara lite bisexuell fr att klara av ett gangbang undrar jag. Hur knner ni er ni som har erfarenhet. Kan man vara helt hetero och nd klara av det hr?

Undrar Roland
Citera
2000-05-28, 20:36
Medlem
Gangbang

Jod man kan vara helt hetero!
Man stter tjejen i centrum och fokuserar sig helt p uppgiften :-)
Men sjlvklart mste alla vara avslappnade mnniskor fr brjar ngon f bgnojja eller liknande funkar det inte

END
Citera
2000-05-30, 14:45
Medlem
Gangbang

det gr alldeles utmrkt om du har svrt att visa dig fr en man s kan det vara vrre men om tjejen fr komma i centrum s kommer du snabbt att komma i stmmning tro mig. jag har varit i den situationen ett par gnger och eftersom alla r nakna s knns det helt naturligt.
Citera
2000-05-31, 10:24
Medlem
Gangbang

Gangbang....r det inte det som betyder vldtkt enligt klimakterie krringarna i tjuvstaten?
Ja ni ser vra politiker kan inte ens engelska.
Citera
2000-06-01, 19:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Gangbang

Gangbang r inte liktydigt med gruppsex. Den definition jag har sett, och som anvnds inom porrbranschen r "tre eller fler mn med en (eller MJLIGTVIS tv) kvinna/or". Knde bara fr att ppeka det. Den situation du beskriver ovan brukar allmnt kallas fr en trekant. Gruppsex r en lite vidare term. Tack fr ordet!
Citera
2000-06-06, 16:40
Medlem
Gangbang

heja linda
Citera
2000-06-10, 08:16
Medlem
Gangbang

Rolands frga tycker jag r intressant. Har sjlv funderat p om man som kille inte br vara, sg 5-10 % bisexuell (minst) fr att verhuvudtaget brja fundera p gangbang med bara en tjej och 2-3-4-? killar. Se'n r det en annan sak att man kanske inte vill eller vgar erknna det fr sig sjlv. Det finns en del forskning som tyder p att Rolands negativa reaktion fr stkuk & spermasprut i den situationen inte r den typiska reaktionen, utan att sdant snarare verkar stimulerande ven p mn som r vervgande hetero. Fr vrigt r vl huvudsaken att alla parter har kul, fobier kan man i stllet ha fr spindlar, ormar sn't ;-)?

Surra
Citera
2000-06-17, 19:41
Medlem
Gangbang

Jag trodde gangbang betydde gruppvldtkt.
Sjlv blir jag upphetsad av en erigerad manslem.
Citera
2000-06-18, 12:54
Medlem
Gangbang

Nej nej Ali, nu har du lst kvllstidningarna igen. Gangbang behver inte alls innebra vldtkt. Jag trffade en brud en gng som absolut ville bli "gangbangad" ibland och blev det ocks. Men kanske jag fr skerhets skull ska tillgga att hon nog inte var s typisk fr dom brudar man brukar trffa p sta'n. Majoriteten gillar nog inte gangbang tror jag.

Surra
Citera
2000-06-23, 23:23
Medlem
Gangbang

"Rolands frga tycker jag r intressant. Har sjlv funderat p om man som kille inte br vara, sg 5-10 % bisexuell (minst) fr att verhuvudtaget brja fundera p gangbang"

heh, sg mig, hur kommer man fram till en sn procentsats? =)

F.: "gangbang" det sger ju verkligen allt om mns kvinnosyn. Kan inte tnka mig att tjejer annat n sna med graft personliga problem som lper tillbaks till tidiga r i mnga fall sexuellt utnyttjande, skulle frivilligt utstta sig fr ett sdant vergrepp, sjlvklart r allt tilltet i fantasin, man kan tnda p allt mjligt men man behver ndvndigtvis inte omvandla fiktion till verklighet.

Direkt avtndande fr mig iaf.

/A
Citera
2000-06-24, 12:57
Medlem
Gangbang

Ateisten: det dr med procentsatsen var mest ett pedagogiskt grepp. Sjlvklart gr det inte att rkna ut ngot sdant, det har du helt rtt i. Att du sedan inte "kan tnka" dig annat n att det r tjejer med grava problem som skulle kunna "utstta" sig fr gangbang sger dock mest om dig sjlv och dina egna begrnsningar & mer eller mindre medvetna grnsdragningar.

Det finns tjejer som alldeles frivilligt "kan tnka" sig att "utstta" sig fr bra mycket konstigare saker n gangbang, utan att de fr den skull behver ha ngra grava problem. Alla kvinnor delar nmligen inte ndvndigtvis din uppfattning om att allt r tilltet bara i fantasin. En del frsker faktiskt realisera fantasier som du skert skulle uppleva som tecken p grava personlighetsstrningar. Ett kategoriskt yttrande om att gangbang "verkligen" sger allt om mns kvinnosyn, lmnar egentligen bara information om dina personliga frdomar, ven om du naturligtvis inte har helt fel. Det r vl klart att de flesta mnnen r svin och kvinnor har inga "snuskiga" fantasier eller lustar de vill realisera, nej ;-).

Surra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in