• 1
  • 2
2000-07-10, 22:26
Medlem
Hej jag har tnkt att ka till Thailand phuket i mars mnad det r frsta gngen. Nu har jag en frga har ngon annan varit dr nere och i s fall har du ngra bra tips till olika horhus som har lita klass.
Tacksam fr alla Serisa svar.
Med vnliga hlsningar henrik
Citera
2000-07-12, 19:09
Medlem
Resa till Thailand

Du behver inte leta efter horhus, de kommer och sker upp dig p barer eller p stranden!
Jag har varit dr fyra gnger med min kille och det r vldigt bra, trots all konkurrens frn (vldigt-) sta Thailndskor.

Akta dig fr sjukdommar bara!
Citera
2000-07-13, 15:51
Medlem
Resa till Thailand

Skippa horhusen!

Nr du gr dr nere s knns det som himmelsriken. Fina flickor som gr allt fr att du ska betala just dem...

Annars:
Massage: Christine r en klassiker. 10 vningar. 20-100 brudar att vlja. Fullservice fr 500 SEK.
P andra sidan gatan frn Christine. Oljemassage + Bonus: 250 SEK

Barbrudar: Soi Bangla Road. Hr finns de!!!

GoGo: Vid Bangla Road.

Om du ska knulla p plats s kan det kosta 500SEK fr 2 timmar p en GoGo-klubb. Annars kan du ta med dem till hotellet. D betalar du samma sak fr hela natten. Om du vgar!

Tnk p att du kan bli av med bde det ena och det andra om du skulle somna :-) Dessutom tar vissa hotell avgift eller nekar "beskare". Bst om du tar en flygstol och tar hotell p plats. D kan du boka dubbelrum och sga "Min flickvn kommer senare". Klart mindre problem!

Ska du ha de yngre flickorna ska du inte ka till Phuket. Om du frsker dig p yngre n 18 kan du torska stenhrt. Lagen fbjuder sex under 18. Dessutom r de flesta barflickorna 24 och uppt.

Fast en thailndsk 25-ring ser ju ut som en svensk 20-ring :-)

Tyvrr blir ju info om stllen inaktuell p ngon mnad. Du kommer inte ha ngra problem verhuvud taget. Skulle de krisa s snacka bara med nn TukTuk-frare!
Citera
2000-07-17, 16:09
Medlem
Resa till Thailand

Knulla din morsa istllet jvla ckel-kapitalist-horknullare!
Citera
2000-07-17, 16:48
Medlem
Resa till Thailand

Suck, vad motiverar mnniskor att p det stt som Mrtensson gr ovan hva ur sig barnsliga frolmpningar som knappt skulle frarga en 10ring. Inser de inte att uttalandena sger mer om de sjlva n de personer de frsker frolmpa?
Citera
2000-07-18, 13:38
Medlem
Resa till Thailand

r dety barnsligt att bli frbannad p ckliga jvla horknullare som utnyttjar fattigdomen i vrlden fr sitt eget "sexuella" njes skull???

Skaffa en flickvn istllet muppar!
Citera
2000-07-18, 20:18
Medlem
Resa till Thailand

Jaha du, Mrtensson.
Har du varit i Thailand och studerat fenomenet kanske? Innan du (och somliga andra) brjar peka finger, dma och moralisera tycker jag att det vore p sin plats att ta reda p hur det ligger till. Vi matas med propaganda frn alla mjliga hll, s det r ltt att okritiskt insupa den s kallade informationen.

Innan du har sikt- skaffa insikt.Och frsk nu att se vad jag skrev, istllet fr att dma mig ocks. Som fr vrigt har turistat i Asien och sett och upplevt en hel del.
Citera
2000-07-18, 22:24
Medlem
Resa till Thailand

Ett tips.

Ta med dig egna kdisar och frsk frvara dom svalt. Efter ett tag i vrmen drnere s gr dom ltt snder.
Jag hade tur och fick bara kondylom....
Citera
2000-07-19, 11:27
Medlem
Resa till Thailand

Jaha du rund go! Du har visst rest runt i Asien du....WOW!

Nja, jag har inte varit just i Thailand, men i andra stllen dr prostitution r vanligt i alla ldrar....exempelvis Indonesien och Brasilien!

Min sambo, som f.. r uppvxt i Brasilien, har varit bosatt i Thailand i ca. ett r och vad hon berttat med mig verensstmmer ganska bra med vad jag sjlv sett i Indonesien; gllande prostitution allts. Enda skillnaden vi kunnat diskutera oss fram till r att det finns en jvla massa mer horor i Thailand n i Indonesien....att hororna upptrder som ngon typ av flickvn gr vl inte prostitutionen speciellt mycket bttre...eller?? Kan du prata Thai....oj, oj, oj vad de tycker illa om "oss" Europeiska horknullare...

I Brasilien r det lika illa som i Asien, bara det att vi svenskar inte vet om det....Brasilien r annars ett vldigt trevligt land och vi kommer snart att flytta dit (s slipper ni oss frdomsfulla jvlar hr....)..

Citera
2000-07-28, 13:17
Medlem
Resa till Thailand

Men en latinsk hora frn brasilien p 15 bast knullar lika bra som en thailnsk hora p 15 r.

Vem bryr sig?
Nu r det Thailand som gller, nr fler n jag fr testa brasilien s kommer resorna dit ka. Fast d mste resorna bli billigare!

Lgger hellre pengarna p en tight liten godisbit!
Citera
2000-07-28, 20:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Resa till Thailand

Vad kostar en oskuld? Ngon som vet det? Lngtar s efter en. r villlig att betala bra!
Citera
2000-07-29, 11:05
Medlem
Resa till Thailand

Lste i SV att sexturismen till Brasilien har kat samtidigt som sexturismen till Thailand har minskat d myndigheterna dr har brjat rensa upp.. Fr inte lnge sedan var det ju en svenskman som blev arresterad i Thailand efter att haft sex med en minderrig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in