2012-12-16, 04:04
Medlem
banangodiss avatar
Styckat upp kroppen i bitar lagom stora för att kasta in i en brasa. Sedan hälla ner askan och slänga ner benen i en plåt tunna som jag borrat några små hål i med många tunga stenar i. Denna skulle jag dumpa långt ut i en sjö där vattnet står stilla. Mitt i natten såklart så ingen ser mig.

Edit: Och sjön ska självklart vara jävligt djup just där jag kastar i tunnan.
Senast redigerad av banangodis 2012-12-16 kl. 04:07.
Citera
2012-12-16, 04:22
Medlem
hatamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banangodis
Styckat upp kroppen i bitar lagom stora för att kasta in i en brasa. Sedan hälla ner askan och slänga ner benen i en plåt tunna som jag borrat några små hål i med många tunga stenar i. Denna skulle jag dumpa långt ut i en sjö där vattnet står stilla. Mitt i natten såklart så ingen ser mig.

Edit: Och sjön ska självklart vara jävligt djup just där jag kastar i tunnan.

att bränna kroppen känns absolut som det mest logiska..håller helt med dig där.. nu tror jag din teori med tunnan är safe också men om man vill ha benknotor och kranie eliminerat för gott också hur gör man då?

Låt oss säga att jag vill pulverisera benknotor och skelett också och sen ta båten ut och strö det likt aska i sjön istället.. hur kan ja förstöra ett skelett på det sätt..vad händer om jag kastar in skelett och benknotor i brasan med..blir det inte såpass brännt att det sen blir omtåligt så jag kan med hammare enkelt slå sönder bitarna..eller ?
Citera
2012-12-16, 04:24
Medlem
Zelogaths avatar
Ett syra-bad, så är saken ur världen.
Citera
2012-12-16, 04:27
Medlem
hatamers avatar
något jag funderat på..nu är jag inte kemist eller nåt men det borde kunna gå att få tag i olika former av lösningar som man kan blanda till någon form av frätande syra? Om man kunde doppa hela kroppen ner i frätande syra så allt upplöses på en gång..det hade varit den bästa lösningen.
Citera
2012-12-16, 04:27
Medlem
hatamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Ett syra-bad, så är saken ur världen.

hehe du hann före mig.. men kan du utveckla det..kan du något om syror? Kan jag införskaffa syror eller olika lösningar som kan bli denna syra själv?
Citera
2012-12-16, 04:30
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatamer
något jag funderat på..nu är jag inte kemist eller nåt men det borde kunna gå att få tag i olika former av lösningar som man kan blanda till någon form av frätande syra?
Precis så.
Citat:
det hade varit den bästa lösningen.
Det bästa med svarthumor är när den inte är med flit

Eller som min vän patologen sa- ingen dag är den andra lik.
Those were the days!
Citat:
hehe du hann före mig.. men kan du utveckla det..kan du något om syror? Kan jag införskaffa syror eller olika lösningar som kan bli denna syra själv?
Jag höll mig hyfsat vaken på kemilektionerna för att veta att det finns både syror och föreningar som man ska undvika att få på hud eller kläder om man inte vill se ut som en schweizerost.
Men jag har ingen direkt erfarenhet av att lägga en kropp i ett syrabad, så jag kan inte ge några stalltips.
Det ska dock inte vara så svårt att fixa fram på ett eller annat sätt- lagligt vågar jag dock inte säga på rak arm.

Rent hypotetiskt då, antar jag att vi talar?
Citera
2012-12-16, 04:33
Medlem
RingInteSnutens avatar
Först skulle jag ha sex med kroppen.

Sedan skulle jag fortsätta med att gräva ut ögonen och använda hålorna för min egen avföring. Sedan skulle jag köra en dosfräs i munnen på kroppen för att bli av med tänderna och sedan använda munnen för att ge mig själv oralsex.

Huvudet tror jag att jag skulle spara i frysen för framtida använding (både för sex och skoj).

Resten av kroppen skulle delas upp i ungefär 30 delar som skulle användas för matlagning, både åt mig personligen och grannens katt.

Tänderna som jag fick ut med dosfräs skulle jag spara och skicka ut med post till personer som har retat upp mig (reportrar på Aftonbladet, politiker och annat löst folk som det är enkelt att få tag i addressen till).
Citera
2012-12-16, 04:36
Medlem
har för mig att aceton fräter på ben men kanske har fel?
Citera
2012-12-16, 04:40
Medlem
hatamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Precis så.

Det bästa med svarthumor är när den inte är med flit

Eller som min vän patologen sa- ingen dag är den andra lik.
Those were the days!

Jag höll mig hyfsat vaken på kemilektionerna för att veta att det finns både syror och föreningar som man ska undvika att få på hud eller kläder om man inte vill se ut som en schweizerost.
Men jag har ingen direkt erfarenhet av att lägga en kropp i ett syrabad, så jag kan inte ge några stalltips.
Det ska dock inte vara så svårt att fixa fram på ett eller annat sätt- lagligt vågar jag dock inte säga på rak arm.

Rent hypotetiskt då, antar jag att vi talar?

lol..det där med lösningen" hajade ja först nu..haha där fick ja till det

om detta är en hypotetisk diskussion eller inte känns rätt meningslös att svara på då det inte är relevant i den här tråden..
Citera
2012-12-16, 04:41
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe
har för mig att aceton fräter på ben men kanske har fel?
Nej, men du skulle nog kunna använda det för finputsning om du liksom RingInteSnuten skulle vilja spara någon benbit som souvenir
Aceton är bra mot fett och flott om du ska rengöra ben.
Citat:
lol..det där med lösningen" hajade ja först nu..haha där fick ja till det

om detta är en hypotetisk diskussion eller inte känns rätt meningslös att svara på då det inte är relevant i den här tråden..
Jag förstod det.
Att jag frågade var mest för jag vet hur kinkigt det kan bli att diskutera hur man ska mörda eller göra sig av med en kropp, om man inte talar rent hypotetiskt, sett till regelverket.
Citera
2012-12-16, 04:41
Medlem
hatamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Först skulle jag ha sex med kroppen.

Sedan skulle jag fortsätta med att gräva ut ögonen och använda hålorna för min egen avföring. Sedan skulle jag köra en dosfräs i munnen på kroppen för att bli av med tänderna och sedan använda munnen för att ge mig själv oralsex.

Huvudet tror jag att jag skulle spara i frysen för framtida använding (både för sex och skoj).

Resten av kroppen skulle delas upp i ungefär 30 delar som skulle användas för matlagning, både åt mig personligen och grannens katt.

Tänderna som jag fick ut med dosfräs skulle jag spara och skicka ut med post till personer som har retat upp mig (reportrar på Aftonbladet, politiker och annat löst folk som det är enkelt att få tag i addressen till).

jag är inte främmande heller för någon form av skändning av kroppen.. jag filmar gärna diverse nekofiliska övergrepp som jag sen kan skicka som fil på datan på mail till vederbörande men jag står fast vid att kroppen ska elimineras fullständigt
Citera
2012-12-16, 04:43
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
jag är inte främmande heller för någon form av skändning av kroppen.. jag filmar gärna diverse nekofiliska övergrepp som jag sen kan skicka som fil på datan på mail till vederbörande men jag står fast vid att kroppen ska elimineras fullständigt

Kroppen kommer ätas i vilket fall. Men utifall allt ska bort så skulle jag mala ner tänder/ben till pulver och släppa lite random runt om i staden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in