2014-09-18, 16:53
Bannlyst
Med ett spjut gjort av is.
Citera
2014-09-19, 14:05
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
hade kört över personen, dragit i mig lite sprit och åkt för vållande samt rattfylla...

visst hade jag fått sitta 2-3 månader men sedan slipper jag känna mig jagad av farbror blå..

Haha . Huvudsaken att du inte har någon nämnvärd koppling till den överkörde . Annars utreder de naturligtvis saken vidare .
Citera
2014-09-19, 16:48
Bannlyst
Eldkastare/handgranat.
Citera
2014-09-19, 21:02
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Hur jag skulle mörda någon beror givetvis vem det är jag ska mörda.

Om frågeställningen är att jag ska döda någon jag har en koppling till på något vis så måste det ju gå riktigt bra till..

Är det ett random target, att man mördar enbart för mördandets skull, skulle jag se till att införskaffa mig ett vapen illegalt som inte kan knytas till mig, gömma mig i skogen vid ett joggingstråk, på nattetid. Skjuta någon som springer förbi, dra in den 50meter från stigen så den inte syns från motionsstråket, sedan är det bara att tagga hem och se till att inte bli observerad.

Vapnet skulle jag sedan dela upp i flera olika delar direkt när jag kom hem, skruva isär skiten, och sedan göra mig av med vapnet på flera olika platser när ingen ser. Kan egentligen vara vilka platser som helst, så länge ingen ser mig dumpa olika delar där jag dumpar olika delar.

Om jag har 0 koppling till brottsoffret, inget vapen som kan knytas till min person, och inga vittnen. Vem ska haffa mig ?
Citera
2014-09-19, 22:11
Medlem
AdamSmiths avatar
Beror på vem det är. En tanke som har tilltalat mig är att låta någon gå på plankan i en pool fylld med hajar.
Citera
2014-10-09, 03:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Makrame
99% av mördare torskar här i Sverige så hitta på något annat typ skotta snö.

Dom e dumma. Punkt.
Citera
2014-10-10, 20:53
Bannlyst
Ett sätt jag aldrig hört talas om är att hälla ut massor bensin på marken där mkt folk är. Dom kommer där och går och ba; mä. Vad mkt bensin det var här då.". Sen sitter man där runt hörnet och råkar tända på.

Köpa en tank bensin, låta det rinna ut i stan på måndagsmorgionen, och när det är 5 pers där så fjutta man på. Ännu bättre om.det e instängt.

Tänk en konsert. Man e fem pers som har ryggsäck med bensin, slang nerför benet innanför byxorna, åsså går man runt i 5 min och låter det rinna ut på golvet. Folk kommer knappast märka det. Speciellt om det är nån typ rap elr metall där folk skriker och skit. Går ut, blockar dörren, och sen tänder man. Lär bli som diskoteksbranden typ.
Citera
2014-10-11, 13:24
Medlem
Big.Bangs avatar
Att skjuta hen i pannan en eller två gånger känns som det humanaste sättet att göra det på.

Skulle faktiskt ta lagen i egna händer om det är någon som:
* Våldtagit mina barn (framtida barn)
* Gjort något riktigt hemskt mot mig eller mina käraste
Senast redigerad av Big.Bang 2014-10-11 kl. 13:31.
Citera
2014-10-11, 15:09
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbykonst
Skulle nog tortera mitt offer på psykiska och fysiska sätt sen skulle jag ge den ett syra bad sist men inte minst skulle jag slänge syra badet i en vulkan. Enkelt och smidigt

Jaaa för faen....bara o slänga i vilken random vulkan som helst...för visst vimlar det av vulkaner i Sverige?
Citera
2014-10-12, 01:06
Bannlyst
Tränger man in i nåns bostad t.e.x och pistolhotar nån så dom gör typ vad som helst skulle jag be dom stoppa nån stor matbit i munnen, låta dom gapa och sen peta ner den så den fastnar i halsen och dom kvävs en naturlig död . även om nu folk skulle sett mig där och polisen hittar pistol elr nåt så går det ju inte att bevisa att jag dödat han.
Citera
2014-10-21, 01:41
Medlem
Buntband, ett stort sådant. Skinnhandskar. Stå utanför personen i fråga, gå upp bakifrån.. Dra åt, gå vidare cool lugnt
Citera
2014-10-25, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BugzZyMaL1
Buntband, ett stort sådant. Skinnhandskar. Stå utanför personen i fråga, gå upp bakifrån.. Dra åt, gå vidare cool lugnt

Dedär är riktigt jäkla smart. Om ingen förbipasserande har med kniv elr nåt så är det ju kört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in