2014-07-01, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jag skulle kunna mörda utan att det ens blir upptäckt att det är mord...

Jag har tidigare skrivit om att jag önskat mörda, men då kom polisen o knackade på o jag blev gripen för förberedelse till mord.

Men nu har jag lovat polisen (en mycket snäll sådan) att radera all info om hur det skulle gå till!
och den här killen byggde alltså en kärnreaktor hemma...

Du borde låsas in
Citera
2014-07-08, 00:51
Medlem
DNA blir ju bara relevant om du redan finns i ett register

Att polisen hittar ett DNA som inte kan matchas till någon är ju ingen framgång för polisen

Kameror är rätt få ändå (utanför städer) ser du alldaglig ut kan även identifieringen vara svår
Citera
2014-07-08, 00:53
Medlem
NovaOculuss avatar
Kan tänka mig att gift är rätt effektivt, särskilt på längre sikt. Däremot kan det vara svårt att kontrollera och få tag i.
Citera
2014-07-08, 01:04
Medlem
Kommer spontant att tänka på den gamnla Hitchook rullen
http://sv.wikipedia.org/wiki/Fr%C3%A...C3%A5_t%C3%A5g
Här byter två personer mord.
Lite forenklat.
Men att två personer byter mord, vet inte men kunde ev. funka.
btw filmen är sevärd.
Citera
2014-07-08, 03:34
Medlem
MeanMEs avatar
Om man nu när en önskan att döda och vill prompt utöva denna syssla torde läkare vara det man siktade på att bli. Några av världens värsta seriemördare har ju jobbat inom vården.
Citera
2014-09-07, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Hur skaffar man sig en alibi då?
Är man en enstöring behöver man inte det.

Skulle ta en kniv eller nåt, ta min vanliga joggingtur runt skogsslingan en mörk kväll. När man kommit jämsides hugger man rakt i huvet, halsen, eller nåt och fortsärter springa. Int många skulle reagera sen efter om dom sett en kille/man i träningskläder på ett löpspår. Man tar ju också lättaste offret. Typ en gammal tant som är ute och går med gångstavar i 2 km/h. Man tar inte bilen dit Såklart heller. Finns många ställen i norrland man skulle kunna göra detta på helt obemärkt.
Citera
2014-09-14, 14:47
Bannlyst
Dra till en annan stad med mkt grönområden och buskge. Kanske skog. Gärna lite utanför. Pistol med ljuddämpare eller kniv.., valfri person bara när det inte kommer nån . Går på 3 sek typ.
Citera
2014-09-16, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
Dra till en annan stad med mkt grönområden och buskge. Kanske skog. Gärna lite utanför. Pistol med ljuddämpare eller kniv.., valfri person bara när det inte kommer nån . Går på 3 sek typ.

99% av mördare torskar här i Sverige så hitta på något annat typ skotta snö.
Citera
2014-09-18, 06:38
Medlem
Knivur-273s avatar
Jag skulle offra till Odinn först.

Sedan skulle jag använda en pilbåge och skjuta en pil i honom, eller så skulle jag använda spjut, eller så skulle jag använda svärdet, eller så skulle knivur komma till användning.

Odinn skulle göra att jag fick kål på honom, oavsett hur jag valde metod, eftersom jag är VikingR

Om det vore rätt det vill säga.

Allvarligt, om jag ville mörda någon, tror ni på allvar att jag skulle diskutera det ?
Senast redigerad av Knivur-273 2014-09-18 kl. 06:47.
Citera
2014-09-18, 13:34
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Jag skulle offra till Odinn först.

Sedan skulle jag använda en pilbåge och skjuta en pil i honom, eller så skulle jag använda spjut, eller så skulle jag använda svärdet, eller så skulle knivur komma till användning.

Odinn skulle göra att jag fick kål på honom, oavsett hur jag valde metod, eftersom jag är VikingR

Om det vore rätt det vill säga.

Allvarligt, om jag ville mörda någon, tror ni på allvar att jag skulle diskutera det ?
Varför göra ett inlägg då om du inte vill yttra dig?
Citera
2014-09-18, 13:44
Medlem
Tjohoo72s avatar
hade kört över personen, dragit i mig lite sprit och åkt för vållande samt rattfylla...

visst hade jag fått sitta 2-3 månader men sedan slipper jag känna mig jagad av farbror blå..

Citera
2014-09-18, 16:39
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Varför göra ett inlägg då om du inte vill yttra dig?
Det kan bero på att jag finner det intressant att diskutera rent teoretiskt. Sedan när jag tänker på det, vill jag inte utveckla, utan skojar bort det lite, för jag har medfödd motvilja att döda någon planenligt.

Om du ursäktar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in