Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2011-09-15, 15:42
Medlem
Gillar killen trots att Federer r en av mina favoriter. Har sjlv svrt fr Nadal som hela tiden hausas upp.
Citera
2011-09-15, 16:23
Medlem
Nog fr att det r Djokovics fysik som har frbttrats mest men det r inte bara det, han har ven utvecklat serven sedan s r han mycket mer offensiv nu n frut. Jag skulle sga att de tv strsta orsakerna till hans lyft r att han r mer offensiv, det i kombination med frbttrad (frisk) fysik gr att han r vrldsetta nu.

Spelare som Murray och Monfils borde se och lra, fr jag tror de besitter nstan lika stor potential men de utnyttjar den inte. De spelar fr defensivt, de r tillrckligt bra fr att vara mer offensiva tror jag. Murray har ju grym bollknsla.
Citera
2024-09-19, 15:20
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Har nu efter senaste fiaskot i Miami (titelfrsvarare) brjar undra om Djokovic har det som krvs fr att bli en stabil vrldsetta, han verkar sakna frmgan att lga en turneringsvinst bakom sig och fokusera p nsta. Frra ret hnde samma sak i Cincinati, ut direkt mot en mycket smre spelare (Moya) efter att ha vunnit Kanada veckan innan.

Frgan r alts, kommer vi att f se en Djoker som vinner flera turneringar i rad? Och d menar jag frsts Masters och GS.
Det gick ju rtt bra fr honom.

Men hur r det nu? Har han fortfarande det i sig fr att ta ytterligare ngon GS? Eller saknar han det?
Citera
2024-09-19, 18:46
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Det gick ju rtt bra fr honom.

Men hur r det nu? Har han fortfarande det i sig fr att ta ytterligare ngon GS? Eller saknar han det?

Grym trdddump Nej, han har det inte i sig lngre. Han krnte karriren med OS-guldet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in