Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-04-04, 11:58
Medlem
wootens avatar
Många tjejer avslutar sina SMS med "kram". Vad betyder det om en tjej avslutar ett sms till en kille med kram? Frågan kan verka skum, men är det något man avslutar ett mess med till en killkompis eller partner, som tjej?
Citera
2008-04-04, 12:00
Medlem
LadyTieras avatar
inte mycket egentligen, beror på omständigheterna
Citera
2008-04-04, 12:03
Medlem
gsonjuniors avatar
Kan betyda mycket och behöver inte betyda ett jävla skit!

Vissa skriver "kram" och "Puss" omedvetet till alla vänner dom skriver till!
Citera
2008-04-04, 12:04
Medlem
lil richs avatar
jag får ofta puss eller kram från tjej polare, så tror inte att det har någon betydelse. Vissa flickor skriver det till alla vänner
Citera
2008-04-04, 12:09
Medlem
Det är ju bara en vänlig gest och ett fint sätt att avsluta ett sms på. Vad ska man annars skriva i varje mess? "Hej då" ?
Citera
2008-04-04, 12:28
Medlem
Diktaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon_
Det är ju bara en vänlig gest och ett fint sätt att avsluta ett sms på. Vad ska man annars skriva i varje mess? "Hej då" ?

Man kan alltid köra på "över" alternativt "klart slut" om man inte tänker bemöda sig att svara på eventuellt inkommande sms.
Citera
2008-04-04, 12:31
Medlem
Qlubs avatar
Inte ett skit, enligt mig. Men det varierar väll la'.
Citera
2008-04-04, 12:32
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktatur
Man kan alltid köra på "över" alternativt "klart slut" om man inte tänker bemöda sig att svara på eventuellt inkommande sms.

Helt klart ett mycket bättre alternativ än att behöva skriva kram till allt och alla. Med vilken rätt skriver fula människor, "bekanta" och arbetskamrater - alltid av kvinnligt kön - ordet "kram" till mig? VA!?

Ge fan i att låtsaskrama mig förihelvete!
Citera
2008-04-04, 12:40
Medlem
Psyko Dads avatar
Betyder inte ett skit för mig iaf om jag skriver det till polare, nu händer det inte så ofta till killpolarna dock för vi har inte sådana ulliga gulliga förhållanden.Men skulle det ske så går det av bara farten faktiskt.

Råkade säga "puss" till en okänd tjej på telefon för att hon hade fixat ett par skor åt mig & som avslutning slängde jag ur mig puss. S u c k !
Citera
2008-04-04, 12:42
Medlem
Typens avatar
Ibland när tjejer går förbi mig på stan får jag känslan av att de är kära i mig.
Citera
2008-04-04, 12:43
Medlem
irbors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktatur

Haha ska helt klart börja avsluta mina sms med "över" och "klart slut"!

Edit: Finns det inte 10-4 eller något sånt som chaffisar använder?
Citera
2008-04-04, 12:47
Medlem
Monikas avatar
Vad betyder ett "snart" för en kille. Min kille sa "jag ringer snart" för ca 4 minuter sedan och jag undrar när han menade. Kanske nån av er killar på fb kan förklara hur lång tid "snart" är för en kille.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in