2008-04-04, 20:56
Medlem
blackwid0ws avatar
Läs rubriken. Jag tar mitt liv ikväll om jag inte får hjälp. Vad ska jag göra? Jag vill ha något. Jag vill knapra tabletter och leva i en bättre värld. Kan jag ringa akuten och få ut det? Annars går jag nog samma väg tillmötes som min pojkvän gjorde. Ikväll. Det här är inget jäkla rop på hjälp. Jag har stora problem.
2008-04-04, 21:00
Medlem
rednandslimys avatar
Hur kan det inte vara ett rop på hjälp? Gå till akuten/ring 112 och säg som det är . Ta inte livet av dig bara, det blir ingenting bättre av.
2008-04-04, 21:01
Medlem
blackwid0ws avatar
För att jag är så patetisk som skriver här.

Citat:
Ursprungligen postat av rednandslimy
Hur kan det inte vara ett rop på hjälp? Gå till akuten/ring 112 och säg som det är . Ta inte livet av dig bara, det blir ingenting bättre av.
2008-04-04, 21:02
Medlem
Rauzs avatar
Ring psykakuten omedelbums, 0455-731040 enligt Hitta.
2008-04-04, 21:03
Medlem
SjOgReNxxxs avatar
Nu får du tänka efter flera gånger om för självmordstankar är inte att leka med!
Jag har faktiskt aldrig råkat ut för något sådant men antagligen så ska du börja med att ta det lugnt och sedan ringa/besöka akuten eller någon annan sjukvårdavdelning.
Om du vill prata ut så finns det många på Fb som kan tänkas göra det om det känns bättre.
Men gör inget förhastat är mitt råd

Mvh SjOgReNxxx
2008-04-04, 21:03
Medlem
dynamit-kisens avatar
Som flera sa - RING! Antingen de nummer som de övriga nämde eller till kompisa, släckt eller liknande. Men ta kontakt med NÅGON! FORT!
2008-04-04, 21:04
Medlem
blackwid0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxieboy
Ta självmord om du känner för det. Men typ 99,9% av dom som skriver om det på ett forum vill bara ha uppmärksamhet.

det är klart att alla här vill ha uppmärksamhet. varför tror du jag skriver här? för att ingen ska läsa det? idiot
2008-04-04, 21:05
Bannlyst
psykakuten eller en nära vän (om du kan ta det steget). tänk framåt, en dag imorgon osv.
2008-04-04, 21:06
Medlem
blackwid0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dynamit-kisen
Som flera sa - RING! Antingen de nummer som de övriga nämde eller till kompisa, släckt eller liknande. Men ta kontakt med NÅGON! FORT!

ja gör något i vart fall. hejhopp
2008-04-04, 21:07
Medlem
Du kommer inte att ta livet av dig, jag ville bara berätta det. Du behöver bara någon att prata med, det gör vi alla.
2008-04-04, 21:07
Medlem
Kapt3n Rövskäggs avatar
Ge fan i att ta livet av dig. Gör du det ändå, vila i fred mannen
2008-04-04, 21:14
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxieboy
Ta självmord om du känner för det. Men typ 99,9% av dom som skriver om det på ett forum vill bara ha uppmärksamhet.

Klart man skriver för att få uppmärksamhet! Inget fel med det, så länge man vill ha uppmärksamhet av rätt anledning! Om man "trollar" om att man mår dåligt och skall ta livet av sig bara för att man tycker det är skoj och för att se hur människor reagerar gör man fel. Mycket fel! Men om man mår dåligt för att man känner sig ensam och bortglömd är det ju bara bra att börja skriva om det på ett forum så att man mår bättre! Kanske bla därför så få själmordstrådar slutar i självmord. Dom börjar att må bättre.

Lycka till med livet TS

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in