Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2008-04-14, 12:44
Awaiting Email Confirmation
Kn: Man
lder: 22 r
Vikt: 90kg
Tidigare erfarenheter: Svamp, LSD, LSA, Hash, Spice, Lustgas

-----------------------------------

Det hade gtt ett par mnader sen jag senast trippade p svamp, och nu hade suget s smtt brjat komma tillbaka. Jag har tidigare alltid trippat med vnner, p relativt lga doser, och alltid haft superbra trippar. Jag var nu sugen p att testa att trippa helt sjlv, mest fr att jag var nyfken p att se hur det var. Trots att jag hrt mina vnner prata om hur hemsk en snetripp kan vara s knde jag mig sker p att jag skulle klara av detta. Det mesta jag tagit innan denna trippen var 0.5 g, och jag tnkte nu frska mig p en riktigt intensiv tripp p 1g.

S kom d den dagen d det lilla paketet med svampar damp ner i brevldan. Frvntingarna var sjlvklart vldigt hga, och den pirrande knslan i magen blev starkare och starkare. Jag spenderade dagen med att stda upp i lgenheten, frbereda allt jag kan tnkas behva, och framfr allt frbereda mig mentalt fr denna upplevelse. Playlisten var fixad, soffan var pimpad med tcken och kuddar och humret var p topp. Hade ven plockat fram lustgassifonen, och lite spice som jag tnkte rka senare..

Jag hller upp svampen i en skl och bearbetar den med en liten sax tills den r finfrdelad. Allt fr att det ska bli lttare att f i sig de sm liven. Jag delade upp svamppulvret i tv lika stora hgar som jag sedan la p varsitt digestive kex. Stoppar i mig det frsta, tuggar s lnge jag pallar utan att f krkningar och svljer sen ner med vatten. Upprepar sedan proceduren med det andra kexet. Smaken r riktigt vidrig, och det r inte lngt frn att jag ska krkas upp allt igen. Men vill man ha kul s fr man vl lida lite ocks.. :P

21:30
Jag startar nu timern p min mob, mest fr att kunna ha koll p hur lngt jag
kommit i trippen. Jag lgger mig sedan tillrtta i soffan och stter p ett avsnitt South Park. Det tar inte lng tid frrn frrn jag brjar knna de vlbekanta effekterna lngsamt komma krypande. Det brjar kittla lite smtt i armar och ben och jag knner hur jag lngsamt sjunker ner i soffan. Efter ca 20 minuter knner jag mig lite frusen och gr fr att hmta en trja. Jag reser mig upp ur soffan och knner mig lurig i hela kroppen. Musklerna knns avslappnade och "mysiga", och det knns som om jag flyter fram i lgenheten. Jag finner detta oerhrt lustigt och gr sm ljudeffekter dr jag flyter fram i lgenheten. Jag lallar runt i alla rummen och konstaterar att allt inte ser ut som vanligt, ven om jag inte riktigt kan stta fingret p vad det r. Tar mig tillbaka till soffan och stter p ett till avsnitt South Park.

ca 22:00
Jag knner mig oerhrt glad och sitter och fnler t allting. Allting r roligt,
och hur jag n anstrnger mig kan jag inte komma p ngot som inte gr att skratta t.. xD Det blir allt svrare att hnga med i handlingen p tvn, men det gr inte s mycket d jag ligger och skrattar gott t allt som hnder nd. Jag ser hur mnstrena p min trja brjar tja och rra sig, och likas soffans mnster. De brjar flyta ihop, samtidigt som jag knner att jag sjunker lngre och lngre ner i den mjuka soffan. Jag knner mig som en del av den. ven den i vanliga fall vita trkiga tapeten p vggen brjar nu visa sm dolda mnster som aldrig funnits dr innan. Mina skrattattacker blir vrre och vrre och knner att jag brjar f ont i magen av allt skrattande. Jag tnker fr mig sjlv att denna svampen r helt underbar, och inser hur mycket intensivare allt r till skillnad frn mina andra trippar. Jag frsker tnda en rkelsepinne men den svajar s mkt dr den str upp i sitt stll och detta i kombination med mina allt fumligare rrelser gr att uppgiften blir svrare n jag trott. Jag skrattar fr mig sjlv och konstaterar att man frmodligen borde g i utbildning fr att lra sig tnda snna hr rackare.

ca 22:30-23:00
Skrattatackerna brjar s smtt avta, samtidigt som mer och mer frgskimmer brjar uppst kring allt jag ser. Jag ligger nu och kramar mig sjlv i soffan och inser att jag verkligen lskar mig sjlv. Det var en riktigt underbar knsla. Jag reser mig snart och stter p lite Shpongle. Snart brjar allt i rummet dansa till musiken och jag stller mig upp och lter mig flyta med i stmningen. Bokhyllan brjar skruva och strcka p sig och soffan knns ovanligt lngt bort. Jag gr ut p balkongen fr att ta lite luft. Det har precis regnat ute s det r alldeles fuktigt i luften. Str och njuter av kvllen och svampen en stund medans jag funderar p vad som skulle hnda om jag hoppade ner. (Observera att jag aldrig var s borta s att jag verkligen funderade p ATT hoppa) Jag kom fram till att jag frmodligen skulle bli vldigt blt isfall, och beslt mig fr att det var en dlig id. Str sen och fnissar t mig sjlv en stnd ver hur dumt det lter. Den frsta tanken som dk upp i huvudet var lixom inte att jag skulle sl mig, utan att
jag frmodligen skulle bli blt. Skakar p huvudet och gr in i vrmen igen.

ca 23:00->
Nu brjar tiderna bli allt mer suddiga. Jag fr allt svrare att fokusera p ngonting verhuvudtaget, och tappar hela tiden vad det r jag tnker p. Detta r till en brjan riktigt festligt d jag knner mig rtt korkad, p ett sknt stt. Jag sitter och lyssnar p musik en stund samtidigt som jag blundar och tittar p alla vackra mnster som uppstr bakom gonlocken. Jag stter mig i soffan och fixar en laddning spice i bongen som jag snabbt rker upp. Efter en liten stund knner jag dock ett vxande obehag, ngot jag inte riktigt kan stta fingret p. Jag kan inte fokusera p en tanke mer n ett par sekunder t gngen och detta r ganska obehagligt. Jag frsker prata men det kommer bara fram ngra fumliga ord t gngen, inga hela meningar. Jag sitter i soffan och mumlar fr mig sjlv, vet inte hur lnge d min tidsuppfattning r helt borta. Jag minns heller inte srskilt mycket av detta men tror att jag sitter och pratar som i tungor, bara rabblar massa ord.

ca 01:00 -> 03:30
Nsta sak jag minns r att jag ligger ner och hller i min mobil. Jag frsker kolla hur lng tid det har gtt och efter ungefr 5 minuters funderande p hur jag gr fr att komma in till timern ser jag att den visar 3 timmar och 40 minuter. "Vart fan tog tiden vgen", tnker jag fr mig sjlv, samtidigt som jag knner att jag brjar bli lite klarare i huvudet nu. Jag drar i mig 2 laddningar spice till och lgger mig i soffan med lustgassifonen. Jag har p musik i bakgrunden samtidigt som jag ligger och slkollar p tvn med lg volym. Jag drar i mig en patron lustgas och knner hur det lixom sprakar till i hela huvudet. Frsvinner helt och hllet en stund dr in i en vrld av frger, vrme och skna knslor. "Dancing with Kadafi" med Infected Mushroom gr igng p datorn och jag knner en oerhrt stark euforisk knsla. Allt ont r nu bortblst och jag fr rysningar i hela kroppen ver hur fruktansvrt vacker vrlden r. Jag har nog aldrig mtt s bra i hela mitt liv, och ligger lnge lnge och bara funderar ver vrlden, universum, vnner osv. Knner vldigt starkt ver hur underbar mnskligheten r och hur fantastiskt unik varje person r. Jag snurrar in mig p en massa konstiga tankar om universum och dimensioner men allting r s fint och njutbart s jag kan verkligen inte ha det bttre. Avverkar vl runt 20 patroner lustgas och den tar mig till oanade hjder av njutning. Jag ligger skert dr i soffan i 2 timmar, medans jag knner att effekterna brjar avta mer och mer.. Bestmmer mig tillslut att det r dax att sova d jag knner mig vldigt trtt och utmattad i hela kroppen. Somnar tillslut som en stock i min skna sng.

Efterord:
Allt som allt var det en vldigt lyckat tripp. Jag tror aldrig riktigt jag sneade. Jag knde verkligen starka obehagsknslor men nd inte p ngot stt. Det var en intressant upplevelse i sig det ocks. Och avslutningen p trippen kunde inte varit bttre. Jag tnker definitivt ta denna mngden fler gnger, d jag nu r frberedd p vad som kommer hnda. Jag kan ven tnka mig att testa lite strre doser ngon dag.. om jag vgar.

Tack fr mig, hoppas att ngon finner denna lsning trevlig!
Peace!
Citera
2008-04-14, 13:02
Medlem
Sweettooths avatar
Lter som du hade en mysig tripp

Hrlig att lsa fr jag lov att sga! Bra jobbat
Citera
2008-04-14, 13:34
Medlem
Ibland kommer det snna dr rapporter som man verkligen lskar att lsa och inte vill ska ta slut. Snna dr rapporter som man verkligen lskar p ngot stt. Dom fngar en och man hnger med i trippen p ngot stt. Detta r en sdan!

5/5
Citera
2008-04-14, 15:56
Medlem
Phanthans avatar
Riktigt hrligt lt det!

Du tror inte att det var Spicet som kan vara anledningen till obehagsknslorna?
Citera
2008-04-16, 20:46
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Phanthan
Riktigt hrligt lt det!

Du tror inte att det var Spicet som kan vara anledningen till obehagsknslorna?

Det r faktiskt mycket mjligt.. hade en kompis som sneade totalt efter han hade rkt brunt under en svamptripp.. kanske kan Spice ha liknande effekt. Eller s var bara svampen fr intensiv fr min skalle just d.. :P
Citera
2008-08-31, 23:20
Medlem
Det var en riktigt bra rapport, gillar speciellt det dr nr du droppar N2O 5/5
Citera
2008-08-31, 23:35
Medlem
smulade kottens avatar
Jkla skn rapport! 5/5 helt klart
Citera
2008-09-23, 04:05
Bannlyst
gaaalet bra skrivit ! vi ser alla (tror jag?) framemot din nsta trip ! och jag hade tyckt de va kul om du spelade in det, hahaha. lter som en sjuk trip.
Citera
2008-09-23, 21:11
Bannlyst
Skitbra skrivet

5/5 frn mig
Citera
2008-09-23, 21:57
Bannlyst
Vldigt bra rapport! Du verkar ha haft jvligt sknt!

5/5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in