Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 4
  • 5
2009-05-07, 11:12
Medlem
mindwalkers avatar
Gillade din rapport, har vänner som testat heroin och dom säger typ samma sak, "Himmelen på jorden". 4/5 (pga.Gillar inte H)
Citera
2009-05-07, 12:13
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann

Grattis, förresten. Nu är du heroinist.

precis så tänkte jag också, och då har jag aldrig varit heroinist ens.
Citera
2010-05-09, 22:48
Medlem
Fyfan vilken deprimerande tripp- och rusrapport! Fru och barn...
Citera
2010-05-15, 11:24
Medlem
J.J.s avatar
riktigt "pundig" rapport hur har det gått för dig?
Citera
2010-07-08, 01:49
Medlem
Moments avatar
Jag har typ aldrig mer fått tag på heroin i min skitstad skulle det finnas här i större utsträckning skulle jag väll inte må så bra. Åkte upp till sthlm och handlade vitt, det var magiskt. Har tagit subutex men lyckats tända av nu äcklig verkelös drog. Ok för att vara ärlig jag är på tredje dagen men jag kommer verkligen sluta! . Jag har ett ordnat liv , ej barn?. Det som är lite synd är väll att min fru har börjat också och sen började hon röka också hon försöker vara som mig eller nåt. Så jag slutar mest för hennes skull . Jag var lite väck när jag skrev denna jag ber om ursäkt för stavfelen eller eh egentligen bryr jag mig inte men jag borde kunnat gjort en bättre. Kul att någon gillade den ialf. För att svara på personen som sa att det inte känns hämtat ur verkliga livet (år senare), så radade jag inte upp olika droger i huvudet och tänkte ne kanske inte jag tänkte mer jag ska aldrig betala för en annan drog , jo möjligtvis meta! så FU. Ps jag kokade andras verktyg väldigt länge fick svar igår och jag har inte hepatit så alla som är i nödens läge koka för fan.
Senast redigerad av Moment 2010-07-08 kl. 02:02.
Citera
2010-07-11, 22:57
Medlem
Farfarspenis554s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment
Jag har typ aldrig mer fått tag på heroin i min skitstad skulle det finnas här i större utsträckning skulle jag väll inte må så bra. Åkte upp till sthlm och handlade vitt, det var magiskt. Har tagit subutex men lyckats tända av nu äcklig verkelös drog. Ok för att vara ärlig jag är på tredje dagen men jag kommer verkligen sluta! . Jag har ett ordnat liv , ej barn?. Det som är lite synd är väll att min fru har börjat också och sen började hon röka också hon försöker vara som mig eller nåt. Så jag slutar mest för hennes skull . Jag var lite väck när jag skrev denna jag ber om ursäkt för stavfelen eller eh egentligen bryr jag mig inte men jag borde kunnat gjort en bättre. Kul att någon gillade den ialf. För att svara på personen som sa att det inte känns hämtat ur verkliga livet (år senare), så radade jag inte upp olika droger i huvudet och tänkte ne kanske inte jag tänkte mer jag ska aldrig betala för en annan drog , jo möjligtvis meta! så FU. Ps jag kokade andras verktyg väldigt länge fick svar igår och jag har inte hepatit så alla som är i nödens läge koka för fan.
Kan du inte skriva om den lite? Fattar inte riktigt pga av allt de röriga
Citera
2010-12-09, 03:02
Medlem
Svenska 0.2/10
Innehåll 9/10

Det är inte så jävla lätt att sluta, men det är så in i helvetet onödigt att slösa bort sitt liv på att vara okontaktbar. Lev livet istället för att leva som en zombie.
Att du har börjat sno cash ifrån din fru är "bara" första varningstecknet. Lägg inte in dig på rehab och trams; de är utbildad personal som tjänar pengar på dina problem. Ta mig inte fel nu, men du kommer inte få dina "sköna rushar" särskilt länge till. Det resulterar med att du kommer att höja doserna ofantligt tills du ligger på dödsbädden.
Be strong and live long.
Du har mitt stöd iaf! Lycka till.
Citera
2012-04-23, 11:14
Medlem
Jag vill testa heroin
Citera
2013-01-24, 02:42
Medlem
KUSEs avatar
Skamlös bump på en underhållande rapport, om än jävligt illa skriven.

Finns TS kvar hos oss och hur går det med livet och drogerna isåfall?
Citera
2013-02-08, 16:05
Medlem
Indos avatar
Helvette,såna här trippisar gör mig sugen på horse

5/5 absolut!!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto