2008-04-15, 17:27
Medlem
weezyanas avatar
Vad kan hnda om man gr p roaccutan samtidigt som man ger sig p en 10/60 kur p dianabol 5mg?

Borde inte roaccutan minska biverkningarna genom att minska vattensamlingar och frhindra acne, eller r jag helt ute och cyklar?
Citera
2008-04-15, 18:59
Medlem
karlshamn_yes avatar
Ja det frhindrar acnen. Men frgan r varfr du ens funderar p 5mg?
Citera
2008-04-15, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlshamn_ye
Ja det frhindrar acnen. Men frgan r varfr du ens funderar p 5mg?

Tror mer han menar att "tabben" r 5mg st
Citera
2008-04-15, 19:04
Medlem
karlshamn_yes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kickbutt
Tror mer han menar att "tabben" r 5mg st

Ah, tnkte inte s lngt.
Citera
2008-04-15, 21:25
Medlem
Knappast att rekommendera d roaccutanet r en vldig pfrestning p din lever. Och med tanke p att du har funderingar p att kura (och drmed frhoppningsvis r plst) s behver jag inte frklara varfr en 17aa steroid och roaccutan d inte r en lyckosam kombo
Citera
2008-04-15, 21:46
Medlem
weezyanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intense
Knappast att rekommendera d roaccutanet r en vldig pfrestning p din lever. Och med tanke p att du har funderingar p att kura (och drmed frhoppningsvis r plst) s behver jag inte frklara varfr en 17aa steroid och roaccutan d inte r en lyckosam kombo

Jag frstr precis vad du menar, men hoppet med denna trden var att ngon kunde bekrfta att Milk Thistle, ALA & andra leverskydd + MYCKET vatten gr kuren till ngorlunda "OK" i och med att riskerna minskar fr leverskador.

Kan ven nmna att varje gng jag varit p lkarunderskning (pga roaccutan) s har lkaren sagt att mina levervrden har varit helt perfekta.
Citera
2008-04-16, 00:10
Medlem
..som du sg i min tidagre trd sitter en polare och jag med samma funderingar.
Dessvrre tycks ju ingen hr sitta med svar... har lst en del p de amerikanska forumen och somliga tycks faktiskt kura samtidigt som de kkar ROA, dock vet jag inte om det r inject de talar om d..
Om du hittar nt s skriv grna.
Citera
2008-04-16, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weezyana
Jag frstr precis vad du menar, men hoppet med denna trden var att ngon kunde bekrfta att Milk Thistle, ALA & andra leverskydd + MYCKET vatten gr kuren till ngorlunda "OK" i och med att riskerna minskar fr leverskador.

Kan ven nmna att varje gng jag varit p lkarunderskning (pga roaccutan) s har lkaren sagt att mina levervrden har varit helt perfekta.

10mg diana ska inte gra ett skit fr dina levervrden.
Dock r ju sdant mycket ideviduellt men har du bra vrden frn brjan (med roaccutan) s ska det inte vara ngot problem.
Mycket vatten + grna ngot lever skydd och kr.

Vad vill du ha ut av din 10/60? Ger inte s mycket precis.

Och hur gammal r du? Finniga smskitar ska inte kura...
Citera
2008-04-16, 14:57
Medlem
weezyanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kickbutt
10mg diana ska inte gra ett skit fr dina levervrden.
Dock r ju sdant mycket ideviduellt men har du bra vrden frn brjan (med roaccutan) s ska det inte vara ngot problem.
Mycket vatten + grna ngot lever skydd och kr.

Vad vill du ha ut av din 10/60? Ger inte s mycket precis.

Och hur gammal r du? Finniga smskitar ska inte kura...

Tack fr svaret

Jag r 24 r gammal, trnat mnga r och r definitivt ingen "finnig smskit". Jag frstr att du vill hlla finniga smskitar borta frn detta vilket r bra

Har mnga gnger hamnat i "svackor" som tagit fr lng tid att ta sig ur, s jag r 100% motiverad att dra mig ur svackan med hjlp av diana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in