GHB funkar ju kalas på jobb, iaf fram tills du somnar. Det hände en vän till mig som hade ett hyfsat viktigt jobb. Mitt under ett sammanträde. Han satt först och nickade till 2 ggr i sekunden så där som man bara gör på gobbe, sen tvärslocknade med huvudet i bordet och fick ledas ut.. Hoho.
GHB funkar ju kalas på jobb, iaf fram tills du somnar. Det hände en vän till mig som hade ett hyfsat viktigt jobb. Mitt under ett sammanträde. Han satt först och nickade till 2 ggr i sekunden så där som man bara gör på gobbe, sen tvärslocknade med huvudet i bordet och fick ledas ut.. Hoho.
haha låter nästans om om nån sitter å noddar på opiater, alt är dyngrak :P
Ja som du ser kommer du få väldigt blandade svar, men egentligen kan du ta en lågdos av vilken olagligt substans du vill utan bli speciellt påverkad bara du tar rätt mängd.
Cannabis ? kanske om man tar ett par bloss. Men röker du en bong är du synbart bäng. Märker du inte på personen att den är stukad så har du knarkat fööör mkt.
Kokain tycker jag iaf är ganska diskret även kodein, oxy etc. Men i rimliga mängder.
Det beror ju helt på hur stenad personen ifråga är och hur skicklig han är på att dölja det...
Iofs men coke brukar vara lugnt för dom flesta bara man inte överdriver. Har aldrig märkt av någon som har varit kolad. Dvs om jag inte vetat det i förväg.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!