2008-04-16, 20:04
Medlem
Don Toros avatar
Någon som minns en ICA reklam (innan de började med såp-opera temat), där de var massa små barn som sjöng och representerade varor.

Jag minns bara lite utav texten;

"Jag heter Hallonsylt..... Grädd glass, fläsk och bacon, ketchup, lala lalalal,
Hööög kvalité
Lal ala lala al
till ett bra pris
Lal lal la lal"

Skulle uppskatta om någon hade ett youtube klipp eller liknande på detta. Fråga inte varför XD (Jag har försökt att googla)
Citera
2008-04-16, 20:24
Medlem
core_s avatar
Övrigt --> Reklam och Marknadsföring

/Mod
Citera
2008-04-18, 12:12
Medlem
LadyXs avatar
Om det är nåt riktigt vettigt du ska ha den till kan du väl skicka iväg en fråga till ICA själva om dom inte har den kvar på lager och kan ge ut en kopia =)
Citera
2008-04-19, 14:37
Medlem
foshoos avatar
Först fick vi kaffe och sedan blev varmkorv till, och lillasyster löksill, tonfisk, mjukost, russin och potatismos. Jag heter Hallonsylt. Gräddglass, ost och bacon. Ketchup på Falukorv. Hög kvalité, ladidadida, nånting nånting, till ett bra pris.

Icafamiljen eller nåt sånt. Tror mamman hette Monica. Vet exakt vilken du menar men inte var den finns
Citera
2008-04-19, 16:15
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshoo
Icafamiljen eller nåt sånt. Tror mamman hette Monica. Vet exakt vilken du menar men inte var den finns

ICAnder och MonICA lades väl på hyllan långt innan den Fredsälskande Sovjetrepubliken Sverige tillät röstboskapen att se TV-reklam?
Citera
2008-04-20, 06:49
Medlem
Kingen_kings avatar
Och här kan man se hur ICAnder och MonICA såg ut... Man känner barndomens sköna tid komma förbi för ett ögonblick...

http://www.mercurius.nu/skarp/index....9&type=article
Citera
2011-08-23, 11:42
Medlem
ALXALXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Toro
Någon som minns en ICA reklam (innan de började med såp-opera temat), där de var massa små barn som sjöng och representerade varor.

Jag minns bara lite utav texten;

"Jag heter Hallonsylt..... Grädd glass, fläsk och bacon, ketchup, lala lalalal,
Hööög kvalité
Lal ala lala al
till ett bra pris
Lal lal la lal"

Skulle uppskatta om någon hade ett youtube klipp eller liknande på detta. Fråga inte varför XD (Jag har försökt att googla)

Bumpar denna och hoppas att någon kanske har den på datorn eller vet var den finns, har youtubeat så jäääävla länge nu.

Har förresten mailat ICA:s kundtjänst och frågat, har inte allt för stora förhoppningar dock.
Senast redigerad av ALXALX 2011-08-23 kl. 11:51.
Citera
2011-08-25, 17:38
Medlem
Hade inte Coop en liknande reklam? Minns att det var en åsna (alternativt häst) med samt att en av människorna i reklamen var mörkhyad, vilket givetvis rörde upp känslor på Flashback. :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in