Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2023-11-22, 15:10
Medlem
Sonny00s avatar
Av någon outgrundlig anledning så får jag inga aviseringar om svar på mina kommentarer på Youtube längre. Jo, aviseringar skickas till min mail, men jag vill ha dem i själva Youtube-appen. Jag får fortfarande aviseringar om att någon gillat mina kommentarer i appen, men alltså inte aviseringar om svar.

Jag tycker att jag har letat överallt efter denna inställning, men nu har jag gett upp. Hjälp!
Citera
2023-11-29, 02:20
Medlem
zombie-nations avatar
Mina favoriter på Youtube upprepar sig

Finns det en gräns när man inte ska lägga fler favoriter utan göra nya spellistor? Har 250 låtar på mina favoriter. Och när jag kör shuffle så spelar den först kanske 15 olika låtar av dessa, men sedan spelar den samma igen! Från alla enheter. Jag blir knäppare än vad jag varit. Ibland går det att bryta mönstret med att byta låt, men efter ett tag börjar den upprepa samma 10-15 låtar igen.
Citera
2023-11-29, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Finns det en gräns när man inte ska lägga fler favoriter utan göra nya spellistor? Har 250 låtar på mina favoriter. Och när jag kör shuffle så spelar den först kanske 15 olika låtar av dessa, men sedan spelar den samma igen! Från alla enheter. Jag blir knäppare än vad jag varit. Ibland går det att bryta mönstret med att byta låt, men efter ett tag börjar den upprepa samma 10-15 låtar igen.

Har du testat winamp?
Citera
2023-11-29, 02:31
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boetsman
Har du testat winamp?

Ja, 2002 eller något.
Citera
2023-11-29, 10:36
Medlem
tomatlarss avatar
det är en känd bug med det verkar inte finnas någon bra lösning https://support.google.com/youtubemu.../1097410?hl=en
Citera
2023-12-09, 12:36
Medlem
2n00b4Us avatar
Jag formaterade datorn nyligen och tidigare när jag besökte youtube så brukade youtube ändå spara mina mest sedda videos, även om jag inte var inloggad på sidan. Fast nu när jag besöker youtube så är sidan alltid nollställd. Hur fixar man detta?
Citera
2023-12-11, 16:49
Medlem
skazzis avatar
någon som kan bekräfta hurvida de har tagit bort autoplay i ens spellista eller om det är min dator som är knäpp. om det är min burk som e knäpp hur fasen aktiverar man det igen. drygt som det är nu att jag måste trycka på play efter varenda låt i spellistan
Citera
2023-12-11, 17:09
Medlem
SevenS1nss avatar
Vad är det för ny mupp-funktion man lagt till i yt-appen - jämnt ljud eller nått liknande. Inställningen längst ner när man trycker på kugghjulet. Det enda som händer om man trycker på den är att ljudet blir antingen jättelågt och kass eller högt och bra. Dessutom fungerar inte själva knappen. Den står alltid i läge -ON. 😆

Har väl släppts minst fyra uppdateringar sedan mupp-funktionen kom men den funkar fortfarande inte.
Citera
2023-12-12, 07:18
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Jag formaterade datorn nyligen och tidigare när jag besökte youtube så brukade youtube ändå spara mina mest sedda videos, även om jag inte var inloggad på sidan. Fast nu när jag besöker youtube så är sidan alltid nollställd. Hur fixar man detta?
Det låter som du borde kolla dina coockie-inställningar. Svårt att tro att de skulle minnas oinloggade användares aktiviteter på något annat sätt än via coockies.
Citera
2023-12-16, 11:24
Medlem
Jag använder Chrome nu, och känner inte för att byta. Men tvingas kanske ändå. Jewtube är tillbaka i full gas och med 300000 genomvidriga reklamklipp innan VARJE. FÖRBANNADE. VIDEO.

Testade att lägga till något jävla Tampermonkey och ladda ned ett script eller vad det heter. Följde instruktionerna i den här videon, men det fungerar inte heller. Istället för att videoklippet på Jewtube spelas up så är det bara en svart ruta som jag inte kan interagera med ALLS.

Någon som har en lösning, eller måste jag ladda ned någon annan webbläsare nu? SUCK!!!
Citera
2023-12-16, 12:04
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinhoodvarUCsnut
Jag använder Chrome nu, och känner inte för att byta. Men tvingas kanske ändå. Jewtube är tillbaka i full gas och med 300000 genomvidriga reklamklipp innan VARJE. FÖRBANNADE. VIDEO.

Testade att lägga till något jävla Tampermonkey och ladda ned ett script eller vad det heter. Följde instruktionerna i den här videon, men det fungerar inte heller. Istället för att videoklippet på Jewtube spelas up så är det bara en svart ruta som jag inte kan interagera med ALLS.

Någon som har en lösning, eller måste jag ladda ned någon annan webbläsare nu? SUCK!!!

Du kan ju använa en invidious instans https://api.invidious.io/ alternativ frontän för youtube.

Eller freetube https://freetubeapp.io/ ett dedikerat program för youtube videor det är vad jag använder.
Citera
2023-12-16, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinhoodvarUCsnut
Brave browser funkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in