Ska frska hlla det enkel frsttt och simpelt.
Hur mnga syskon har jag? Jag vet inte. Vart i vrlden befinner dom sig i? Vet inte...Min farsa har knullat jorden runt och skaffat sig barn svitt jag vet. Nu r det nd shr...
jag har en 2 r yngre lillebror som bor ngonstans i Stockholm som jag bara trffat vldigt sllan i mina yngre dagar, 6 rs lder och s. Trffade han dock 5 r sen eller nt, d var jag 14 och idag r jag snart 19.
Vi har varandra p msn men snackar aldrig nt. Vi r halvbrder men vi har alltid levt vra egna liv med vran egna omgivning. Egna liv helt enkelt.
Nu r det nd s att jag vill att vi kan i alla fall frska f ngon slags broderlig relation. Vi har allts ALDRIG bott i samma hus eller nt och 0,1% kontakt med vran farsa....Hur gr man tillvga?
Nu har jag ocks 2 storesyrror och en av dom trffade jag nr jag va 10 r? Sen dess ingenting...vet att dom i alla fall d bodde i Finland....Jag vill ska upp dom och trffas men gr det ens att skaffa nn syskon relation med dom mera? Jag vet bara att dom r 23 r gamla nu eller nt...
Tips eller vad som helst uppskattas...
Jag har vxt upp med en lillebror och en storesyster hemma hos vras morsa och dom r d mina "riktiga" syskon, ven dom r d halvsyskon.
Edit: 2 lillbrosor har jag vxt upp med menar jag