Citat:
Ursprungligen postat av
PurreP
Väldigt elegant med en standardspis är det är plast för typ en Smeg 120cm. Tar säljaren finspisen med sig eller sprack köksbudgeten?
Tänkte faktiskt också på det. Tänk om det blir som i tex. amerika där man tar med sig kyl och spis när man flyttar, fy fasiken vad slitigt att bära ut och in sånt när man flyttar.
Edit. Kanske de medvetet valt att ha spisen med det där mellanrummen, kylen har de placerat på likadant sätt ser jag nu. Olika skåpluckor och handtag tror jag också är medvetet, det är design med trendkänsla
Ser otroligt rörigt ut hela köket men det hålls samman av färgvalen.
Jag menar olika färger på över och underskåpar har man sett i otal och det kan vara riktigt snyggt, men här har vi släta luckor, spårfrästa luckor, knoppar och handtag i en blandning som ger intryck av att de köpt köket på ikeas rea-avdelning och fick välja av det som fanns att tillgå. Betongskivan på köksön har en konstig urfräsning där vinkylen står, går det inte att öppna dörren annars eller är det en defekt skiva de valt med vilje? Konstigt nog ger helhetsintrycket bilden av ett modernt och ganska fint kök men synar man det är det ganska simpelt.