Otroligt hus, 300+149 kvadrat för lägre pris än en Stockholmsetta. Det skulle nog behöva en del renoveringar, men delar av huset är verkligen otroligt fina. 37 500/år i driftskostnad var inte så blodigt ändå.
Det här stället ligger ute för minst tredje gången. Kanske inte så konstigt med tanke på planlösningen. Riv och bygg nytt på tomten är mitt förslag.
Förstår inte vad det är för fel på planlösningen. Det ser ut som en traditionell 70-talsvilla, renoverad och i bra skick.
Lite trist och konstigt med poolen i källaren bara. Man får ju ingen sol när man badar där...
Hus i den här prisklassen kan det ta ett bra tag att sälja, och jag ser inget konstigt med priset jämfört med närliggande http://www.hemnet.se/bostad/villa-6r...agen-5-7643757 Det mest rationella skälet om vi utgår ifrån att det faktiskt är svårsålt skulle väl vara det vanliga problemet med inomhuspooler, dvs fukt?
Förstår inte vad det är för fel på planlösningen. Det ser ut som en traditionell 70-talsvilla, renoverad och i bra skick.
Lite trist och konstigt med poolen i källaren bara. Man får ju ingen sol när man badar där...
Hus i den här prisklassen kan det ta ett bra tag att sälja, och jag ser inget konstigt med priset jämfört med närliggande http://www.hemnet.se/bostad/villa-6r...agen-5-7643757 Det mest rationella skälet om vi utgår ifrån att det faktiskt är svårsålt skulle väl vara det vanliga problemet med inomhuspooler, dvs fukt?
Håller med, tycker inte heller att det är något större fel på huset, möjligen skulle jag tycka att en pool i källaren riskerar att ge mer besvär än glädje. En annan faktor är att tomten är väldigt liten, har man 8 miljoner att lägga på ett hus vill man kanske ha lite mer avskildhet, men det kanske bara är jag.
Här har hemmasnickraren varit i farten. Kolla in spisen i vardagsrummet. Skulle inte klara en vindpust.
Dessutom är fastigheten beläget väldigt nära en skjutbana. Skulle känna mig lagom rädd sådär för smitande kulor.
Det är ju verkligen en vacker byggnad i ett vackert läge, men fy satan vad jobb som behövs... Köpeskillingen är bara entrébiljetten till en jäkla massa jobb och pengar. Borrad brunn som delas med grannen, inget avlopp, uppvärmningssystem? 631 kvadrat boyta...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!