Kontrar med 28 kvadrat boyta för 5,5 mille... Nu lär väl iofs hela alltet rivas alternativt byggas om fullständigt, och då var där ju lite mer yta att ta av.
Jag tror bestämt att du glömde länken till fastigheten.
Det måste vara dryga personer som bor där, allt dom tar sig till ska säkert göras i form av teman. Hoppas inte haj-rummet är ett barnrum, är det ett barnrum kommer nog den som bott där inte behöva se Hajen för att inte våga gå i närheten av vatten.
Det måste vara dryga personer som bor där, allt dom tar sig till ska säkert göras i form av teman. Hoppas inte haj-rummet är ett barnrum, är det ett barnrum kommer nog den som bott där inte behöva se Hajen för att inte våga gå i närheten av vatten.
Jag TROR att det står en dinosaurie i trädgården...
Helvete, köket......illgrönt kakel på ena sidan, någon konstig sten på andra, svartvita tapeter på tredje, 60/70-tals-skynke och förskräckliga målningar på en vägg och köksskåp. Jag vill riva ner allt, omedelbart. Om de inte var färgblinda när de flyttade in i detta hus så blev de.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!