2017-01-27, 20:01
Medlem
Katzyns avatar
Vad har man haft för verksamhet i det här huset?! https://www.maklarhuset.se/bostad/sv...=hemnet#bilder

Nu är jag ganska svag för lite rustik eller stenåldersstil i hus men det här ser ju faktiskt helt otroligt malplacerat ut, svårt att tro att det såg bra ut ens med full inredning?
Citera
2017-01-27, 20:06
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Vad har man haft för verksamhet i det här huset?! https://www.maklarhuset.se/bostad/sv...=hemnet#bilder

Nu är jag ganska svag för lite rustik eller stenåldersstil i hus men det här ser ju faktiskt helt otroligt malplacerat ut, svårt att tro att det såg bra ut ens med full inredning?
Man saknar den vertikala mässingsstången?
Citera
2017-01-27, 21:28
Medlem
Citat:

Vad tror du själv? Ser ut att ha varit bubbelpool där vid stenväggen. Pool, bastu och bar då gissningsvis porrklubb, swingersklubb eller liknande.
Citera
2017-01-28, 02:17
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Haha, för ovanlighetens skull en faktiskt rolig mäklartext också!

Dessutom var mäklaren riktigt attraktiv! Tror jag ska buda på den där vedhögen...
Citera
2017-01-28, 19:27
Medlem
Seppo1337s avatar
Finns någon motsvarighet till denna tråd för hus utomlands?
Citera
2017-01-28, 19:56
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
Inte vad jag vet. Men titt som tätt dyker det upp utländska objekt i tråden. Eftersom Hemnet har massor med utländska hus till salu anses det väl knappast OT. Och något egentligt krav på att objektet skall finnas på just Hemnet verkar inte finnas. Att det ändå är förhållandevis ovanligt med utländska hus beror väl på att användarna inte surfar runt på dessa i samma utsträckning. Men bidra gärna.
Citera
2017-01-28, 20:31
Medlem
l150s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Bilden på datorn och sängen får mig att tänka på någon sjuk sexförbrukare som letar tjejer att kidnappa och låsa fast i sängen. Det är den känslan jag får :/

Finns hur mycket som helst att hämta i den bildserien .
Som runksov/arbetsrummet med världens skitigaste tangentbord.
Klistermärket med råttan på spegeln i hallen.
Dammet i taket, alla fula lampor.
Vardagsrummet med dom härliga sofforna och förmodligen världens tröttaste fårpäls på golvet.
Megalådan med råtobak och all annan skit.

Citera
2017-01-28, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Inte vad jag vet. Men titt som tätt dyker det upp utländska objekt i tråden. Eftersom Hemnet har massor med utländska hus till salu anses det väl knappast OT. Och något egentligt krav på att objektet skall finnas på just Hemnet verkar inte finnas. Att det ändå är förhållandevis ovanligt med utländska hus beror väl på att användarna inte surfar runt på dessa i samma utsträckning. Men bidra gärna.

Ja det förekommer ju ibland länkar på objekt från tex. blocket eller andra ställen. Jag vet inte, men jag ser rubriken mer som generell för "hus och hem" till salu.
Citera
2017-01-28, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koiho

Extra intressant att man har bilen både på garageuppfarten samt i själva garaget. Antingen vill man skryta lite, eller så vill man visa att det finns gott om utrymme för flera bilar.

Det måste ha tagit emot när de kom på att de inte kunde få in Ferrarin i badrummet för fotografering. Det där huset är precis så som jag föreställer mig Bert Karlsson bo, helt smaklöst och husvagnsvräkigt.
Citera
2017-01-28, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Sjukt tråkig våning. Och en usel disposition av 230 kvm.

Finns det någon mäklare som inte har försökt sälja den där sossecontainern vid det här laget? Förstår för övrigt inte varför en dvärg behöver så väl tilltagen takhöjd?
Citera
2017-01-29, 13:51
Medlem
CarolynHaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337

Det är inte RIKTIGT vad du är ute efter, men jag kan förstås inte låta bli att länka till denna: http://terriblerealestateagentphotos.com/
Citera
2017-01-29, 14:11
Medlem
Citat:

Ryktades om att en ryss som gar ägt stället. Under ryssens ägo så ska det ha varit en bordellverksamhet i lokalen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in