Citat:
Ursprungligen postat av
CarolynHax
Här bor en kille som gillar dataspel och att kolla på TV, säger jag fördomsfullt. Och vilken TV sen, hur många tum kan den vara? Den skriker "DYRKA MIG!". Huga. Snacka om kultplats.
Möbleringen är knasig, matbordet är intryckt i köksdelen för att killen vill sitta bredvid fönstret med datorn.
Slutligen, kolla "förråden". Jag skulle kalla dem kattvindar, och knappt en katt kan ta sig in i luckan bredvid TVn. Den andra luckan är dold bakom ett skåp.
http://www.hemnet.se/bostad/bostadsr...-van-3-6824015
Ja, det ser ut som ett typiskt ensamhushåll möblerat därefter. Jag tycker att lägenheten såg trång ut, trots 63kvm. De där husen är inte så jättekul tycker jag, bodde en period inte så långt därifrån. Men i stort var det väl inget större fel på lägenheten, med rätt möblering så kan det nog bli trevligt. Det var ändå rätt fräscht. Väldigt lite skåpsyta i köket dock, allergisk mot kök utan överskåp.
De som kan sånt kanske kan säga varför TVn hänger framåt sådär, det ser ut som att den är på väg att falla framlänges ned i golvet... Dessutom blir min asperger-ådra irriterad över att den inte är centrerad på tv-bänken.